Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som det er det som har satt i gang, er jo pokker ikke mat igjen i butikkene :-D

Tror hele Norge kommer til å være rimelig forspiste i morgo, slik som folk har hamstret mat for denne ene dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig der.. hva skjer med å handle ALT siste dagen?!?!

jeg ble rivd ned i butikken istad..vondt som F*** var det også!!!!

Skrevet

Lite tips til neste helligdag, handle på torsdag i stedet, det gjorde jeg og fikk akkurat det jeg hadde bestemt meg for av varer.

Skrevet

handlet kl 11 i dag jeg:) butikken var full. men nå fikk jeg lysst på jordbær. håper det er mer igjen. mmmm

Skrevet

Var innom tre butikker før jeg fikk kjøpt litt salat til i kveld (morgendagens mat står tante for), mfor hyllene var jo ribbet for alt av grønnsaker over alt! Smør og melk og gjør og slikt var det også bare å glemme :-D

Skrevet

alle handler inn for 17. mai og for søndag i dag. og på 17. mai går det ikke akkurat i lite mat:) glad jeg ghar fått kjøpt alt jeg trenger for i dag, i morgen og søndag, ellers hadde jeg blitt sulten.

Skrevet

Det slår ikke feil hver gang det er en høytidsdag, spesielt i forbindelse med helg. Det må være mange som sitter inne med stor overskuddslager med mat etter 17.mai i år tror jeg. Godt jeg skal bort å spise. Hadde jeg ikke vært på butikken kl.10.30 i dag, så hadde jeg vel stått i kø fortsatt. Tror det er ganske lurt å være litt i forkant ja, men allikevel har man lett for å reise ut en ekstra tur for å handle "hvis-om-atte-dersom-atte-mat".

Skrevet

Jeg dro på butikken fordi sambo hadde glemt at det var 17mai i morgen. DET skulle jeg aldri ha gjort!!! Jeg ble dyttet på og folk er jo helt ville. Jeg holdt på å klaske til ei dame som klemte magen min hardt inn i frysedisken. Det var kuffing av vogner og ville tilstander, men mat manglet det ikke i butikken. Hyllene var fulle og de ansatte fyllte på de hyllene som evnt begynte å bli tomme. Så jeg skjønner ikke hysteriet????

Skrevet

Og ikke minst, et evig slit å finne parkeringsplass! huffameg.. og hva er egentlig greia, jobber ikke folk i 2-3 tia lengre? Tenkte jeg skulle få unna handlinga før alle slutta på jobb, som jeg tenkte var i 4 tia, men ohoj det var mye folk allerede klokken 2!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...