Gå til innhold

noen som har spontan abortert her?evnt hva er dette????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan starter dette? smerter først eller blør det først? (ekle detaljer)men er det klumpete annerledes enn vanlig mens? trenger svar litt fort..evn hvor lenge er det vanlig å blø etterpå? er det sterke smerter?

hadde først ei uke vanlig mens,opphold ei uke å nå blør jeg jammen igjenn,har blødd over ei uke nå..går på p plaster så regner jo med jeg ikke er gravid...kjenner bittelitt stikking på venster side for navlen.kan dette ha noe å si..noen som kan hjelpe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at man først begynner med litt blødninger som ta seg opp etter noen dager og avsluttes med kraftige blødninger og klumper, i tillegg til meget sterke menslignende smerter. Blødningene varer i 1-2 uker.

Skrevet

Signerer anonym 17:42

Skrevet

Jeg spontanaborterte i uke 8. Nå høres det ut som om du evt. er ganske mye kortere på vei, så da er det kanskje annerledes? Hos meg begynte det med rosa utflod, så ble det mere og mere "blodaktig". Etterhvert fikk jeg nokså sterke menssmerter, og da jeg hadde ligget og ynket meg i senga et par timer, var det akkurat som om noe "sprakk" inni meg, og det kom MYE blod. Kjæresten min kjørte meg på legevakta, deretter på sykehuset og etter en masse blod til, deretter en utskrapning under narkose, var det som en helt vanlig mens i noen dager til, og ikke spesielt smertefullt.

Skrevet

For meg begynte det med lys rosa utflod en dag, dagen etter kom det friskt blod og jeg ringte legen. På ul så vi bare en tom fostersekk og legen sa at det var en SA. Jeg hadde ikke veldig vondt, bare litt krampefølelse i magen. Slutta å blø etter noen dager, og det gikk greit. Var i uke 7 forresten.

Skrevet

Jeg har hatt SA 2 ganger.

Første gang i uke 8 og andre gang i uke 6.

Begge gangene begynte med smerter, første gangen sterke menssmerter og ikke lenge (en time eller to) etter blødde jeg litt. Dvs. det dryppet noen dråper i do. Deretter ble smertene sterkere og jeg blødde ca. en uke som en vanlig mens,

Andre gangen begynte med "kniping" bak i ryggen på ene siden. Gikk sånn hele dagen og morgenen etter knep det fremdeles og kjente at det kom noe ut. Begynte å blø, og da kom de sterke menssmertene igjen, men det slapp liksom taket i ryggen.

Blødde ca. 1-2 uker. Ikke mye om gangen, men slik som mensen er i begynnelsen.

Skrevet

ok..takker veldig for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...