Gå til innhold

Har dere kjøpt nye nylonstrømper til 17. mai og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har dere fjernet labelen som sitter nederst på armen på dressen til gubben? Den skal vekk...uansett om det står "Boss" der aldri så mye:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke nylonstrømper. Her er det sorte strømper som gjelder (til bunad altså :) )

Dressen til mannen får han fikse selv :)

Skrevet

I morgen trenger du muligens stillongs. Kjenner kulda kommer sigende her.

Skrevet

Herregud prekæs, der minte du meg på det jeg ikke har kommet på i to!! dager, STRØMPER!!! Takk Gud for at jeg tittet innom her før vi sku handle... *pust og pes* Bunad og bare ben er lite lækkert!

Skrevet

Skjortene er strøket, strømpene er klare og JOBBantrekket til min kjære henger klart *snufs* :(

Skrevet

Det er typisk, er det ikke? Nylonstrømper glemmer man. Og siden jeg er selvutnevnt antrekkspoliti må jeg si at nylonstrømpene som til nød går an på en mørklagt bar midtvinters, ikke gjør seg i solen i påvente av barnetoget, nuprete og fulle av striper:)

Skrevet

He he, allikevel er de hakket bedre enn synet av mine bare Donald legger:))

Jeg kom hjem fra butiken med en 17 mai bukett istad, allikevel var det ikke det jeg manglet heller, har gått helt ærlig i nesten to dager og ikke kommet på hva det er jeg måtte huske!!

Nå ble jeg så glad tra-la-la:oDD And of to the store I go!

Ha en fin fin feiring i morgen og håpe byen tar seieren idag da:-D

Skrevet

I dag vinner guttæne. Og fin dag til deg og:)

Skrevet

Ja til begge deler :-) (og det sto Boss også)

Har igjen å stryke skjorte til junior, men den får sambo tar når han stryker sin egen. Det er han som har strykejobben her i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...