Gå til innhold

Når kom kiloene på dere jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig individuelt!

Eg er 21+2 no, og opp ca 4 kilo. Veit ikkje heilt når dei kom, men nokså jamt frå veke 8 og utover, trur eg.

Veldig liten mage, såvidt det viser, og då bare for dei som kjenner meg. Er 1.77 høg og har breie hofter, så er nok derfor det er god plass til barnet utan at han/ho treng utvida seg så mykje utover enno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg la på meg fort ca 4 kg, fra og med uke 5-6, stoppet litt opp før jeg sakte men sikkert nå har gått opp 8 kg- er nå i uke 25.

 

er høy og tynn i utgangspunktet med 38 str over rumpa. BMI før graviditet var 19,5.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. Er i uke 23+3 nå og har gått opp ca 2 kg. Men regner med mye mer etterhvert.. hehe..Gikk først ned 3 kg enda jeg ikke har vært noe kvalm el noe. Magen min er ganske stor så alle spøker om tvillinger, noe det ikke er.. Magen min kom alt i uke 13 og jeg følte jeg nesten så høygravid ut, men den har blitt litt strammere og rundere så nå er den ikke så værst.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje vore på vekta sia kontroll i veke 16, men kan tenke meg å ha gått opp eit par kilo?? Er no 22+2. Først no siste veka at magen begynner å vise ;o) Endeleg! Fram til no har ikkje folk turt å spørre om eg er gravid... eller har lagt på meg! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 22+6 i dag. Er 1.70 høy og har gått opp fra 63kg til 75 kg. Kiloene kom jevnt utover frem til nå. Magen er kommet kraftig de tre siste ukene så det er ikke no tvil om at jeg er gravid lenger. Så tydeligvis stooore forskjeller....hehe....syntes det er tungt å ha gått opp så mye. Og dette enda jeg trener 3 til fire dager i uken med kondisjon og styrke. Go figure..........Oh deilige 4 mnd igjen.....blir nok rundt 20 og oppover i vektøkning for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 23 uker på vei med 2. og har gått opp 2,4 kg. Jeg har en liten, søt kul på magen! Forrige gang la jeg på meg 7kg til uke 25, så jeg er veldig glad for det lille jeg har lagt på meg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg ca 1kg så langt fra starten, men da hadde jeg allerede 3 ekstra julekilo... Veldig fornøyd med ikke å ha lagt på meg mer for jeg har virkelig anlegg for å legge på meg. Også var jeg overvektig ifølge bmi fra starten av likevel, så da synes jeg det er greit å holde litt tilbake for kiloene kommer mot slutten likevel tror jeg. Er 23 uker på vei nå, og magen er kjempestor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 25 med tvillinger, og har lagt på meg 7 kg. En beskjeden vektoppgang, i følge jordmor! De forrige svangerskapa har jeg lagt på meg nærmere 20 kg, og siden det er normalt med en vektoppgang på ca 1,5x med tvillinger hadde jeg sett for meg sånn 30 kg opp denne gangen.. Men, kiloene kan da enda komme!

 

På symfyse-fundusmåling ligger jeg på normalkurven for 32 uker med èn baby, så jeg har en ganske stor mage da! Naturlig nok.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 22 og har ikke lagt på meg et gram:) men har fått stor mage da... var litt stor i utgangspunktet, og har vært flinkere og spise normalt... så har nok tatt av noen kilo, samtidig som magen har vokst.... så har nok gått litt opp i opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er nå i uke 26 og har lagt på meg 7 kg. Kiloene har rast på de siste ukene. Magen har vokst enormt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26+2 i dag og har ikke lagt på meg noe enda. Gikk ned 2kg i starten og står nå på startvekt. Men det skal være sagt at jeg tilhører ikke 60-70 kg klassen altså,så her er det nok å ta av!!

Magen vokser og har blitt ganske stor,ingen tvil om at jeg er gravid lenger;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 26 og 4,5 kg i pluss:) er så glad for de ekstra kiloene:) etter to tette hypermessige svangerskap er eg glad for de kiloene eg får:) målet er å legge på meg 10 kg,håper det går:) de annbefaler ikke mindre enn 10 og ikke mere enn 20:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...