chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Har liksom ikke gjort noenting, vert på besøk hos en venninde, og bare slappet av. På veien hjem kjente jeg at jeg verket i bena, nå er jeg også sliten i kroppen. Bare verker alt og orker knapt nok snakke. Måtte ta med sønnen og kjøpe lue og solbriller til i morgen og jeg måtte ha meg sko til å gå i tog, og dette tok knekken på meg.. Fy så gåen jeg er, tørr ikke tenke på morgendagen altså!!! Nå kommer snart sambo og vi skal spise/lage taco... hmm, vet ikke om jeg har krefter til det!! herregud.... Liker ikke slike dager jeg..
Ina25♥med gull i magen Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Jeg også har en sånn dag i dag... Har titusen ting jeg skulle gjort, men klarer ikke komme meg opp fra sofaen... *sukk* Var på kjøpesenteret i dag og skulle ordne endel småting, og måtte bare gå fra benk til benk å hvile meg... Uff... Satt inne på prøverommet på HM sikkert et kvarter og samlet krefter til å komme meg hjem! Og nå venter 3 timer i bilen... blir ikke jeg som kjører i kveld for å si det sånn! Kos deg med taco hvertfall, kanskje sambo kan lage til deg? Og håper dagen i morgen blir bedre:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Det er så trasig med slike dager.. vil bare ligge rett ut, men føler jeg kan ikke det heller. Og joda, sambo lager mat til meg om jeg ikke orker men jeg vil jo gjerne gjøre det selv=) hehe.. spes der da kan en si, så det er vel bare å sette igang så jeg blir ferdig med det og kan slappe av resten av kvelden... lade opp til dagen i morgen, den blir vel lang nok tenker jeg.. God bedring- (kan en vel si) til deg og håper din dag i morgen vil bli bedre også=)
Mamma mjaua Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 jeg la meg kl 130 i går og sto opp 430 haha.. huff... eksamen vett.. klarer ikke å sove. så i dag er jeg trøtt. zzz. men skal ut på restaurant med venninnene mine kl 20. og i morgen ere fult kjør igjen fra kl 9 zzzzzzz. men men, besto eksamen, og 17. mai er kos. men må innrømme at jeg er dritsliten. skikkelig slitsom dag i dag.. og det værste var at jeg shoppet kjole i dag, som jeg skulle bruke i morgen, enda så trøtt jeg var, men neeida, det blir jo vinter i oslo! 3 grader og regn..
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Jeg er også utrolig sliten for tiden!! Har ikke jobbet på 1 uke (er sykemeldt pga en liten blødning tidligere i uken), men det føles likevel som om jeg har jobbet dobble skift hver dag...phu...Skjønner ingenting av dette her. Har fått en lei forkjølelse, så jeg er nok litt slapp av av den også. Begynner å jobbe igjen på 18 mai...gruer meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå