Katsi Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Hadde litt farget utflod forrige uke, men det gav seg helt. Plutselig idag kom det masse blod! Var ganske tynt, tynnere enn mensenblod. Er 7 uker imorgen, skal vel komme klumper selv om jeg ikke er kommet lengre? Hadde det sånn siste svangerskap også, da var jeg sikker på at jeg hadde mistet, men på ul viste det at babyen hadde det helt fint... På mandag får jeg ringe til legen og få henvisning til ul, får vel ikke komme inn på legevakta for dette...
Spire i magen ツ Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Noen legevakteter tar seg til til sånn.. mens andre ikke bryr seg på samme måte. skader jo ikke å ta en tlf da. Vondt å gå å bekymre seg i hele helga.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Har du smerter? Hvis ikke trenger det ikke være noen fare. Men ta kontakt meg legevakten eller noe.
Katsi Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2008 Har ikke smerter nei. Har 2 unger fra før og ingen til å passe barna ikveld, dvs at mannen må være hjemme og jeg dra på legevakta alene- det fikser jeg bare ikke...
EnLitenPrins Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Ikke for og skremme deg men jeg mistet i dag...Startet med lyserosa blod/utflod og gikk over til blod..Tynt og slimete..Dro på UL og der var ingen bebis..2-3 timer kom smertene og nå sitter jeg her med mage og ryggsmerter og blør som en gris
Katsi Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2008 Huff og huff, det var jo trist! Er fullt klar over at dette kan ha gått helt galt ja, så du skremmer meg ikke. Men prøver å ikke ta sorgene på forskudd, forrige svangerskap skjedde også dette, blødde så masse at det rant nedover bena. Ser ut til at det har stoppet opp nå, kommer bare litt på papiret når jeg tørker meg. Prøver å tenke at hvis det er gått galt er det bra det skjedde nå. Skal til Roma for å feire vår 10 års bryllupsdag om 13 dager. Er det gått galt nå er jeg iallefall ferdig med styret til vi skal reise, og kan til og med kose meg med vin til maten på vår kjærlighetstur
scoobydo Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 hei... om du tar kontakt med legevakten er det godt mulig at de henviser deg videre til UL på sykehuset! Jeg blødde flere ganger fra uke 7 til 9, og fikk UL hver gang... er greit å se at alt er i orden Men som du sier så vil det ikke stoppe å blø ved en SA, da vil det bare bli værre! Stoppet opp hos meg også... og på Ul var alt fint.. dessverre endte det i en MA i uke 9.. meen fikk beskjed flere ganger av gyn på sykehuset at små blødninger uten klumper var vanlig... og at 1 av 5 kvinner faktisk blør i løp av svangerskapet.. Lykke til!
Katsi Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. mai 2008 Takk for alle svar Godt å få lufte tankene sine litt selv om jeg godt vet at at det ikke er noe som kan gjøres fra eller til. Skal høre med moren min om hun kan passe ungene senere ikveld hvis vi får komme inn på legevakta. Ringte henne før idag, da jeg begynte å blø og da var hun helstressa for alt hun hadde å gjøre idag. Syntes det var dumt at jeg blødde, men sa bare: å jeg husker sist gang du var gravid, da lå du å grein en hel kveld, så var alt bra likevel. Hun kommer ikke hjem før senere. I morgen er det vel ikke mulig å få ul på legevakta, så hvis jeg skal må jeg nok reise inn i kveld...
godiva med 3 gull Skrevet 17. mai 2008 #9 Skrevet 17. mai 2008 Krysser fingre for deg. Jeg har det på samme måten som deg. er 7+1 idag, og blør litt. Kommer bare på papiret. Gjorde det med nr 2 også og det gikk jo bra. Men har en dårlig følelse.. Så får bare vente det ut og se... Ikke noe man kan gjøre noe ved likevel. Hadde vondt i magen for 2 dager siden, men bare et par timer, og det er jo heller ikke helt uvanlig. Bare 1 år siden jeg fødte sist, så kroppen har liksom beg å gjøre seg klar..
Thessa og Bebbis Skrevet 17. mai 2008 #10 Skrevet 17. mai 2008 Jeg får rosa utflod hver gang jeg har en orgasme jeg! Dette gjør at jeg ikke tør å kose meg slik som før. Syns det er kjempe ekkelt.. Men noen har en mye mer følsom livmortapp når de går gravide, og sammentrekningene jeg har når jeg har en orgasme gjør at den blør litt.. Syns det er utrolig skummelt... :S Jeg håper det går bra med deg! Det gjør sikkert det!
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 17. mai 2008 #11 Skrevet 17. mai 2008 Regner med dette kun gjelder nå når du er gravid at du blør da? Jeg "kosa meg" i går, hadde sterke "menssmerter" litt etterpå og blør i dag... er 6 uker på vei og fryktelig redd... ønsker dette så sterkt nå... Vet ikke om det har med orgasmer å gjøre eller om påvirka av stress rundt 17. mai...gått i to lange tog i dag og mye mer...? Men tips? alle sier jo ta det med ro og ta vare på deg selv. At det betyr det ikke psykisk stress er greit. ikke bør jeg overanstrenge meg heller, trene pump o.l., men lange gåturer, male og pusle hjemme, DET kan vel ikke være så negativt??? eller er det meningen at jeg nå bør ligge i ro på sofaen? Om dette skulle gå galt, burde jeg ikke hatt mer smerter i dag? blør ikke mye, men tynt og slimete, ingen klumper. Blødd i tja 8 timer vel nå.. De "menssmertene" i går kan vel ikke være SA? Var ikke det heller pga sammentrekninger i livmoren pga orgasmer, og det er vel normalt selvom gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå