Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Kunne du send meg den linken igjen der alle kommentarene er? har en på 2 trim som klager over vekta over og over igjen, er så faen lei. Og der skriver hun at hun er så stolt over kroppen sin osv! snakk om å snakke rundt seg selv
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Jeg tror ikke de er den samme personen. Hun som omtrent mobba de som hadde lagt på seg mer enn hennes 5 kilo var nesten fødeklar fikk jeg inntrykk av. Hun andre på 2. trimester er i uke 20 og stresser som faen over at hun har lagt på seg 11 kilo siden hun har spiseforstyrrelser. Ikke samme dama tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Det innlegget ble forresten sletta etterhvert, så det er derfor du ikke finner det.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 hi her. vet at hun på 5 kilo og hun på 2.trim ikke er samme person. men denne på 2 klager støtt og stadig over vekten sin, men i den innlegget til hun 5 kilo svarer hun med at hun er så stolt for å ha lagt på seg10 kilo ovs. og kaller 5 kilo for en del stygge ord, med at barnet hennes ikke har det godt osv, Derfor vil jeg bare finne den linken slik at hun kanskje for engang vil holde kjeft. og hun ka se egentlig hva hun skriver, på anonym og 2.trim. tror nesten hun er litt schizofren!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Til Hi... Vet akkurat hvem du mener. Var ikke vanskelig å skjønne det nei. Hun har lagt inn en del vektinnlegg, med mye rare kommentarer. Har ikke fått med meg det innlegget du snakker om. Hmmm.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 VELDIG interessant å se resultatene når man søker på ordet blædi her på dib/bim...det er ikke særlig mye brukt, men det blei jo det i denne 5 kg-tråden av HI der OG av ei på Bli gravid i fjor som er på 2. trimester nå!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 Er ikke det typisk dumme kvinnfolk da? At de mobber de de er misunnelige på? Hun 10kilosen ble vel grønn av missunnelse når hun hørte at det var en som kun hadde lagt på seg 5.. Når folk sier de er stolt av kiloene sine, er det nesten alltid slik at de ikke er det egentlig. Hvis man ikke bryr seg om å gå opp i vekt under gravisiteten, så driver man ikke og prater om det hele tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå