Gå til innhold

mensen følelse :-/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10 uker på vei nå.. kjennes ut i magen at jeg får mensen.. helt sånn jeg pleier være før jeg får det :S

kan vell ikke hatt en spontan abort uten å merke det vell??

Hatt en liten blødning i uke 8, som så vidt syntes på pappiret.. men det skal vell være mer en det når man har en sp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har somregel smerter og stor blødning ved en spontan abort ja. Men mens-murringer er vanlige i svangerskapet;)

Skrevet

enda godt å høre.. litt ekkel følelse da.. tror jo man får mensen!

Tror de hormona i kroppen tar livet av meg *ler*

Håper man skal merke litt mer en noen dråper liksom :-/ vill den skal sitte der til desember :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...