Gå til innhold

hjelp oss litt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei og hopp.. venninna mi er blitt gravid... typen hennes sier han dumper a hvis a beholder det... hun er usikker.. hun er også veldig i mot abort og har nok litt lyst på bebi! nå sitter hun med gullet mitt på fanget og jeg skal bli med henne til lege vakta kl 5 for og prøve og finne ut hvor langt hu er på vei osv... kan dere gi deres mening og responser?!?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal hun til legevakta? Trodde man måtte til fastlegen for noe slikt. Om hun vil beholde og ikke kjæresten, så er det nok best å dumpe han og beholde ungen.

Skrevet

fordi hun skal bli henvist videre til ahus for innvendig ultralyd for og se hvor langt hun er på vei... er ikke så lett og bare dumpe den man elsker heller:\

Skrevet

Hvis hun er mot abort bør hun beholde barnet selv om det er hardt være alenemor. Hvis man tar abort mot eget ønske kan det gi store psykiske problemer i ettertid.

Hun bør dumpe kjæresten. Han er ikke verd hennes kjærlighet.

Ønsker dere lykke til på legevakten og med avgjørelsen som skal tas.

Varm trøsteklem fra meg

Skrevet

En kjæreste som dumper henne hvis hun ikke vil ta livet av barnet de venter sammen er en drittsekk. Han bør dumpes selv om det er vondt.

Skrevet

takk takk =) men som sagt ikke lett å bare dumpe typen... de har vært sammen ei god stund også!! Jeg håper hun får beholde både bebbisen og typen og at han tar til sunn fornuft... nå er jeg så sint på han at jeg bare vil banke litt vett i hodet hans:p

Skrevet

han er ikke noe å samle på om han forlater henne hvis hun beholder...

Skrevet

HI her... nå har vi vært på legevakta og hu må visst vente til hu kan dra til fastlegen sin... nå har hun reist hjem og typen er skikkelig drittsekk... han tok det over tlf og sa de trenger og være fra hverandre... jævla dust... håper bare hun ikke tar det bort for og beholde han:( kryss fingrene sammen med meg dere?

Skrevet

hvis han gør slut pga hon er gravid så ville det nog inte hålla livet ut likvell..... men det er ett stort ansvar o va alena med ett litet barn...

Skrevet

HI her... nå har typen hennes roet seg... men likevel tror hu at hun skal ta det bort, sia han ikke vil ha en "drittunge" ååå hater han akkuratt nå ass:\ :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...