Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Har ikke hatt sex med kjæresten etter at jeg ble gravid grunnet flere blødninger og bekymringer. Vi er allikevel flinke til å gi hverandre oppmerksomhet og kos og er fortsatt veldig forelsket i hverandre. Dette har resultert i noen heftige sexdrømmer og jeg har flere ganger våknet av orgasme i søvne med påfølgende kynnere! Noen andre som har opplevd dette? Dette sier jo mye om hvordan orgasmer kan sitte i hodet. Helt sykt at en psyksisk orgasme kan medføre kynnere! Men, men skal ikke klage, det er jo deilig=D
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Jeg får også orgasme i søvne når det er en stund siden jeg har hatt sex. Dette skjer fra tid til annen ja. Er jo som du sier ganske deilig.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Husker sist jeg var gravid våknet jeg ofte pga orgasme i søvne. Håper dette skjer denne gangen også, for det har keg gledet meg til
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Ja dette er merkelig, det har jeg opplevd også.Vanligvi får jeg aldri orgasme uten at klitoris stimueres. Sier jo noe om hva som stimulerer til organsme.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Dette er for meg ganske vanlig når det er lenge siden sist:) Ganske deilig:)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Ja, det har skjedd flere ganger med meg! Deilig er det også Fin måte å våkne på. Det skjer når jeg er på våknestadiet tror jeg...det er på en måte nok å drømme at noen tar på meg, eller har sex meg, så kommer jeg i søvne
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Drømmer alltid om sex, så våkner jeg idet jeg kommer. Sovner som regel raskt igjen ja.. Men tror nok ikke dette er en psykisk orgasme jenter, man kan fint få en orgasme av å gni lårene sammen er man kåt nok. Er nok det som skjer i søvne. Ville hatet å få orgasme mens jeg lå og vred meg ved siden av f.eks. søstra mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå