Gå til innhold

Orgasme i søvne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt sex med kjæresten etter at jeg ble gravid grunnet flere blødninger og bekymringer. Vi er allikevel flinke til å gi hverandre oppmerksomhet og kos og er fortsatt veldig forelsket i hverandre. Dette har resultert i noen heftige sexdrømmer og jeg har flere ganger våknet av orgasme i søvne med påfølgende kynnere! Noen andre som har opplevd dette? Dette sier jo mye om hvordan orgasmer kan sitte i hodet. Helt sykt at en psyksisk orgasme kan medføre kynnere! Men, men skal ikke klage, det er jo deilig=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får også orgasme i søvne når det er en stund siden jeg har hatt sex. Dette skjer fra tid til annen ja. Er jo som du sier ganske deilig.

Skrevet

Husker sist jeg var gravid våknet jeg ofte pga orgasme i søvne.

Håper dette skjer denne gangen også, for det har keg gledet meg til :D

Skrevet

Ja dette er merkelig, det har jeg opplevd også.Vanligvi får jeg aldri orgasme uten at klitoris stimueres. Sier jo noe om hva som stimulerer til organsme.

Skrevet

Dette er for meg ganske vanlig når det er lenge siden sist:) Ganske deilig:)

Skrevet

Ja, det har skjedd flere ganger med meg! Deilig er det også :)

Fin måte å våkne på. Det skjer når jeg er på våknestadiet tror jeg...det er på en måte nok å drømme at noen tar på meg, eller har sex meg, så kommer jeg i søvne :)

Skrevet

Drømmer alltid om sex, så våkner jeg idet jeg kommer. Sovner som regel raskt igjen ja..

Men tror nok ikke dette er en psykisk orgasme jenter, man kan fint få en orgasme av å gni lårene sammen er man kåt nok. Er nok det som skjer i søvne.

Ville hatet å få orgasme mens jeg lå og vred meg ved siden av f.eks. søstra mi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...