Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Tørketrommelne min har jo så klart streika. Syes klær blir mjukere i tørketrommelen. MEN er det mange her som tørker babyklærne på stativ? Blir de veldig stive for babyen? Jeg bruker mjukningsmiddel da (sensetiv) men handklær blir jo stive uansett..klærne våre er grei nok, men blir de mjuk nok til babyen? Vet ikke når jeg får ny tørketrommel. Men må jo nesten vakse opp babyklærne. har jo enda 14 uker igjenn..men greit å begynne snart..
petite fleur Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 14 uker igjen, ja da har du tid nok i alle fall;-) Med mindre du har ekstremt mye klær ;-) Jeg tromler ikke klærne til babyen, bruker bare tøymykner. De blir så myke og fine atte;-)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 jeg har ikke tørketrommel, og har alltid hengt opp babyklær... ser ikke helt problemet... er jo bare å riste og strekke dem litt når du tar dem ned og bretter dem sammen, jeg har i hvert fall aldri tenkt på at de ikke er myke nok...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Med My tøymykner blir alt kjempemykt, også håndklene. Jeg har aldri brukt tørketrommel.
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Vi har ikke tørketrommel. alt blir hengt opp på stativ. Sant at klærne blir noe stivere, men hvis du synes de blir for stivt for babyen så kan du stryke dem. De blir myke av det.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 HI her Takk for svar. Sikker bare jeg som er bortskjemt med tørketrommel Handklærne får ikke jeg myke de blir stive. Klærne er jo greie. Så da duger de nok til babyen også. Jeg har litt klær å vaske faktisk. Kjøpt en del siden vi venter gutt, så har jeg noe nøytralt fra jentene. De er jo lagret noen år.. Men har det ikke travelt, er vel heller bare jeg som har lyst å vaske de opp og orden til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå