jente30L Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 den 14 mai klokka 22 begynnte jeg å kjenne at det kom rier,og ringte så ullevåll og fortalte hvordan det lå ann,det var 5 min mellom hver rie men de var ikke lange og ikke vonde.. så gikk tiden og i 2 tiden var det så ille at jeg tenkte det var greit å reise,det var fortsatt ikke vondt nok mente jeg men var mellom 2 og 3 min mellom hver rie og siden vi hadde en kjapp fødsel sist var det greit å dra.vi kom opp der halv 3 ca og da hadde jeg visst 6 cm... riene var fortsatt ikke så vonde og vi satt og prata litt og klarte fint å holde samtalen igang til tross for rier.bestemte meg for å føde uten smertestillende denne gangen og,gikk greit sist. ville gjerne prøve å komme meg gjennom fødsel uten for mye hyl og heller fokusere på å jobbe meg stille og rolig gjennom riene.¨ det klarte vi fint;) ble en knyststille fødsel med musikk i bakgrunnen,og det eneste man hørte var theodor som skrek da han kom ut,etter 2 press;) ingen rifter og han var ute ti på 4;) han var 2970 og 47 lang;)
Gurine og gulla Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 oj for en drømme fødsel:) Gratulerer med den lille gutten:) Kose dere mye:)
Endelig =) Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Høres jo ut som en drømmefødsel... Gratulerer så mye med Theodor =)
jente30L Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2008 tusen takk;) jepp har vel hatt 2 kjempebra fødseler;) hjemme og koser oss nå,dagen etter fødsel;) foreløpig går amming bra;)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 For en drømmefødsel ja:) Herlig å høre at det går bra med dere etterhvert som dere har født. Sånå kan dere bare kose dere hjemme hele sommeren sammen med lille Theodor.
jente30L Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2008 tusen takk! foreløpig er det bare å spise og sove..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå