ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 tror dere at det går bra med "bare" gaffel?? Skal bare mose gulrot og potet:) Takk for svar:0)
mamman til to gutter Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Hvis du skal mose en porsjon, så går det nok veldig bra, skal du mose mange posjoner, så er det nok en kjedelig jobb...
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Skal bare mose 1 posjon så han får til middag nå Glemte å kjøpe middagsglass:) Hva annet kan jeg ha oppi da?? Olje eller no? Har bare rapsolje da...Krydder??
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Bruk litt margarin/eller olje...og litt kokt vann/ mme..trenger ikke kryddre tl de minste....plenty smak i poteten og gulrota, hvis margarin så bruk lite siden det er litt salt i den :-)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2008 Oki:) Da tar jeg oppi en dæsj smør jeg:) Takk for svar;)
Delirium Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Vet at en del bruker sil, så trykker de bare maten igjennom den med ei sleiv eller lignende. Kan jo bruke potetmoser også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå