Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 og vi sang av hjertens lyst:-) Lille rosa ble mammadalt da hun fikk se meg langs veien, så jeg måtte hoppe inn og bære henne gjennom.....heldigvis var det ikke fryktelig langt, for jammen veier hun noen kilo nå! Men vi ropte høyt hurra og vi sang og når russebilen kom med dundrende popmusikk, så danset jammen hele toget, både små og store:-) Nå er det grillings hos bror, så nå må jeg løpe igjen. Men ikveld, da bør jeg kanskje finne frem litt klær til imorgen:-) Sambo skal på fotballkamp nå med hjertelaget sitt, og gleder seg som en unge............jaja, unger er det ihvertfall nok av her i huset:-) Og alle hjerter gleder seg, gleder seg gleder seg:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Ja, hvorfor er det ikke bhg tog her også?? Det lurer jeg på.... For når de går bakerst i det ordentlige toget, så har alt av korps og annen sang og musikk passert. Så går de der da, litt malplassert og man ser ikke ungene fordi det er så mange foreldre som er med og går. Og det forstår jeg, for man sender ikke bhg. barnet sitt alene bakerst i et tog hvor ingen passer på( Men det var fint at lille Rosa koste seg, og god 17. mai til dere også. Og du... de er alt for tunge å bære på nå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå