Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 At mannen/kjæresten/samboeren deres egentlig er forelsket i en annen så han vet at han ikke kan få, så da valgte han deg i steden for??? Hvordan fungerer dere i hverdagen da, å hvordan er det for deg når du vet at du ikke er hans førstevalg???
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har det ikke sånn, men kan tenke meg at hos X'en min er det noe slikt. Han vil nemlig ha meg, men det går ikke, så han har funnet ei som i følge han er "grei nok". Dette tror jeg hun må merke. Og grunnen til at jeg tror det, er at han ikke kan komme til oss(barna) på besøk, han får rett og slett ikke lov..... Det må jo tære på det meste å ha det sånn. Det kan ikke være godt å vite at der er noen andre som tankene til den du bor sammen med, svirrer rundt.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Eksen til samboeren min har det sånt! hun gifta seg med en annen siden min samboer ikke ville ha henne...hun sa at hun gifta seg ikke med han hvis min samboer heller ville ha henne....noe som skinner i gjennom i melinger hun driver å sender han...skjønner ikke at hun gidder, han har gjort det VELDIGT klart for henne at det er kunn meg han vil ha...bedra seg litt etter at vi fikk barn for 4 mnd siden, når vi treffer på henne ute og slikt så ser jeg at hun står å kikker og vuderer meg opp og ned i mente..jeg driter i det for jeg vet at han kunn er MIN;))
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Eksen min ble sammen med ei anna, men drev fremdeles og fortalte meg hvor glad han var i meg. Da jeg spurte om hvorfor han ble sammen med henne, sa han at det var for å prøve å komme over meg... Det sier seg jo selv at det ikke funket så veldig bra. Men dum som han var hadde han ubeskyttet sex med henne. Så hun ble gravid etter et par mnd. Forholdet var turbulent, og er nå slutt...som forventet. Vi hadde ikke kontakt etter han flyttet sammen med henne, men samme mnd sønnen deres ble født, begynte han å ringe meg igjen. En av gangene sa han at han skulle ønske det var jeg som var mora til sønnen hans. Jeg klarer ikke å synes synd på mora til sønnen hans heller, for hun visste(burde visst) hva hun gikk til. Jeg viste henne sms han hadde sendt meg...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 vill jo ikke tro at nr 2 vett om at hun er nr 2 da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå