Tomtetroll Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Vi skal kle sønnen vår i bunad, og ta ham med på samfunnshuset like borti her for kake og lek med de andre barna. Etterpå skal vi til mamma og spise middag og kake, for så å se på borgertoget. Etterpå bærer det på tivoli, hvor vi skal vinne noen bamser til lillegutt =)
Line m 3 Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Mine to barn skal til faren sin denne helgen, så jeg og samboer skal ta en tur for å se på toget i sentrum (oslo) osv. Så skal vi spise middag ute et sted. Også avslutter vi kvelden med en skikkelig fyllekule på han, mens jeg får passe på at han ikke tipper helt over
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Jeg skal kle opp mann og barn ,inkl. meg selv. Så skal jeg sende de i toget,mens jeg sitter å ser på det fra bilvinduet:) Har bekkenløsning med sinnsyke smerter for tiden,så for min del blir det en ganske rolig og avslappet dag. Etter toget skal vi på skolen og spise masse is og pølser ,prate med naboer ,kjente og ukjente. Deretter bærer det vel hjem Middag med svigers. Legge pjokken, så reiser vi på bygdafest mens bestefaren passer skatten vår. Håper det blir fint vær i mårra da.. kjedlig for mine kjære å gå i tog i regn,eller snø for den del.. vet jo aldri i gudbrandsdalen:p
Mamma mjaua Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 jeg skal spise frokost fra 9-12 med vennoinnene mine (de fra russebussen i fjor, reunion). så skal vi ned i byen og se på barnetoget. så skal jeg møte samboer (som har vært til frokost med sine venner). vi skal se på russetoget (søster går der). så skal vi til moren min og grille og spise is og slikt i 16 tiden med hennes søsken, tantebarn og foreldre. etter det skal vi på middag og fest (uten alkohol for min del) til en venn av samboer. han skal ha masse folk der.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Jeg skal også kle opp jenta på 20 mnd i bunad, og antakeligvis med ullundertøy under og regntøy over. Så skal jeg prøve å presse min enormt gravide kropp inn i et eller annet jeg skal lete frem fra skapet etterpå (aner ikke hva?). Også skal jeg mase på samboer om at vi har dårlig tid, med en brødskive i hånda, mens vi er på vei ut av døra og antakeligvis glemmer et eller annet viktig. Så skal vi møte opp for å se på taler, sang, musikk og tog (mest sannsynlig 30 min for sent), mens vi leter etter foreldrene mine. Så skal vi stå å smile og rope hurra, mens jeg egentlig lengter etter sofahjørnet hvor jeg kunne sett på alt fra TV i stedet. Så må vi stappe i oss litt pølser, is og brus og se om vi får vært med på et eller annet arrangement i nærheten. Så bærer det tilbake til foreldrene mine hvor vi trykker i oss enda litt mer kalorier. Hadde det enda vært spådd noe annet enn 4 grader og regn. Da kunne jeg nok vært hakket mere positiv enn det jeg er pr nå. Er jo gøy å se alle som har fått barn, vise frem snuppa og se hun følge med på alt det rare som skjer da. Hipp, hurra!
mamarama og lille banan Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 jeg må jobbe jeg jobber på kiosk. blir nok h* travelt....men, men, 17. mai er ikke så stort for meg, så det går bra. det blir middag hos svigers på kvelden, og det blir nok koselig.
temine Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har nattevaktshelge jeg. Skal vel mageskylle alle overstadig berusa 16-åringer ute på byen for første gang etter konfirmasjonen. Så skal jeg bruke 17. mai til å sove på, mens sambo og tulla er ute å koser seg med tog og is og leker på skolen. Håper vi får en koselig middag før jeg nok en gang skal sove litt og dra meg på jobb. Aldri artig med jobb når det er noe spesielt.
Kokkemor Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har jobb- helg så jeg skal "kokkelere" fra 10.00 til 00.00!!! Kjenner at jeg gruer meg litt nå;(
ambumamma Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 vi driter i hele 17 mai og legger oss inn på langesund badeland. Plasker litt rundt i det deilige bassenget på dagen, og tar vel en bedre middag på kvelden. Må si jeg gleder meg mer til det, enn å stå å fryse i byen og se på toget. Neste år blir det andre boller. Da er det en liten jente og feire for :-) Gleder meg bare til badeland og hotell frokost jeg nå
Mummimamma;-) Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 Jentene skal gå i tog med barnehagen, så er det pølser, is og kaker på skolen. Deretter svigers på middag og kake hjemme.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 16. mai 2008 #12 Skrevet 16. mai 2008 Halve dagen alene og halve dagen med sønnen min. Første gangen han blir delt på 17 mai og jeg hater det Gleder meg bare til hele 17mai er over!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 16. mai 2008 #13 Skrevet 16. mai 2008 Vi skal feire på det lokale samfunnshuset, med masse aktiviteter for både små og store. Gå i barnetog. Så skal vi spise rømmegrøt med den nærmeste familien etterpå.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 16. mai 2008 #14 Skrevet 16. mai 2008 nå sitter jeg her og er nattevakt så 17.mai skal tilbringes godt under dynen......og gjett om jeg gleder meg!! mann og barn har reist til svigers:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå