Gå til innhold

flere som ikke klarer og bestemme seg for navn???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har et par fine men det er så vanskelig!! hva synes dere: hedda eller pernille? to helt forkjellige men...noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! *sukk*

Jeg og mannen blir ikke enige...

 

Jeg synes forresten at Pernille er kjempefint, men vi har et vennepar med en datter som heter det, så da utgår det for vår del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme her...

E eller A ending....??

 

Tror ikke vi bestemmer oss før hun er her jeg gitt.

Og da er det fare for at det sikkert blir et helt annet navn...??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir heller ikke enige. Eller, vi er blitt enige flere ganger, men så har jeg så lett for å tenkte: enn om det ikke passer", så da er vi plutselig ikke enig lenger:(. Er nå enige om Sigurd, men kjenner jeg er på vei til å ombestemme meg igjen... Stakkars pappan blir forvirra skal du tro.

 

Hedda eller Pernille var ganske vanskelig å velge mellom. Begge er nydelige navn. Holder en knapp på Hedda tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet noen år i barnehage og vært i kontakt med mange barn der, så mange navn som er ekskludert. Men Hedda har jeg ikke hatt noen barn som heter, så snuppa i magen er nok ei lita Hedda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillesøster heter Pernille og jeg har alltid likt det, kjempefint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge navnene er kjempe fine, men Pernille er finest synes jeg. Hva med Pernillla? litt annerledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har termin 5. juni, og er så og si ikke i nærheten av å finne et navn som begge liker!!!:) Vi skal kalle opp, det er nesten det eneste vi er enige om.

MEN samboeren min tror det står i panna på han, og han vil gjerne ha dobbeltnavn, noen jeg IKKE vil! Ikke lett...er nesten redd for hva vi kommer på når vi sitter der i lykkerus med lillegutt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å vente til den lille kommer?? Og se hva som passer best da?? Det skal vi gjøre... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er fine! Men av de to synes jeg Pernille er finest!

 

Hva med Martine? Emilie?

 

Her blir det en liten Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sliter også med å bestemme oss helt for hva jenta skal hete når hun kommer til verden. Vil gjerne ha noe klart til hun kommer, men vil også vente å se hva hun passer. Ikke vil vi ha et navn som er populært heller, litt kjedelig om flere av jentene i samme klasse heter det samme og må kalles 1,2,3 eller A,B,C i tillegg til navnet.

 

Synes forøvrig Hedda er finere enn Pernille, men så forbinder jeg navnet Pernille med et kjæledyr jeg har hatt som lita også da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernille synes jeg er fint.. Sliter så med navn selv da. Klarer ikke finne ut av hvem av disse jeg skal velge Mathilde, Lotta, Frida eller Kaisa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har vært enige om navn i 3 år:)ganske sprøtt egentlig,men heldigvis er vi kjempe fornøyde med valgene våre,og står ved dem!her blir det ei lita amanda eller en dennis:)

 

synest faktisk både pernille og hedda er kjempe fine navn jeg:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker begge navnene veldig godt, vår jente skal hete Hedda. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...