Gjest Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Litt spesielt 16.mai, men bedre med noe varmt enn å fryse seg syk. Må hjemme å vaske ullklær jeg da for det har liksom ikke blitt prioritert på noen uker hehehe
☆Monkey Business☆ Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Ja, jeg har kjøpt til eldstejenta så hun ikke skal fryse under bunaden.... meldt sol, men bruker å være iskald vind her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå