Gå til innhold

treningstøy for gravide, noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er på jakt etter treningstøy for gravide, er det noen som har sett dem ute i butikker?? noen som vet hvor man får tak i det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kule mage på grunerløkka, har i allefall. Der kjøpte jeg bukse + topp fra Røhnisch. Litt dyrt, men kjennes veldig bra.

Skrevet

Jeg kjøpte en treningsbukse på h&m. Veldig fornøyd med den. Bruker fortsatt et par andre treningsbukser derfra, sånne som man kan brette ned litt i livet. Veldig gode for magen syns jeg. De er i bomull riktignok men.... den ene har lange ben, den andre er trekvart lang.

Det skal sies at disse buksene ikke er like gode som de i annet stoff som jeg brukte før, men holder absolutt nå, og jeg trener masse....

Skrevet

Jeg har også det settet i røhnich fra den kule mage, samt noe fra hm.. er fornøyd m begge deler. Men holder en knapppå røhnich pga passform:)

Skrevet

På finn.no var det en butikk som solgte yogaklær/trenings klær til gravide,ikke så dyrt heller og fine farger =)

Skrevet

Var inne og sjekket igjen,og buksene var heller dyre... 549.- Det var jakkene som var rimeligere.

Skrevet

SATS har en egen kolleksjon for gravide, betalte 249,- for en treningsbukse der tidligere i år :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...