Gå til innhold

Plutselig fikk jeg dårlig tid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet i går ettermiddag med smertefulle kynnere, roet seg litt utover kvelden, men hadde fremdeles litt murring bak i ryggen. Så i natt fikk jeg veldig smertefulle kynnere/rier.. Hang over sofaryggen å kjente at det sprengte i underlivet samt at jeg ble hoven der nede også. Ga seg litt utover morgenkvisten igjen da, men har fremdeles litt murringer i ryggen.

Var til jordmor på onsdag å da lå knøttet i tverrleie så jeg tenkte at så fort kan da ikke ting gå, sikkert bare en masse kynnere nå. Men sambo ville jeg skulle ringe jordmor for sikkerhets skyld så jeg gjorde det åfikk komme til sjekk i dag også.

Fikk da beskjed om at Knøttet hadde snudd seg å lå med hode godt plassert langt nede i bekkenet så det var ikke rart om jeg kjente det presset, dessuten var slimproppen gått også.

Fikk beskjed om å ta det med ro fremover å aller helst hoppe over 17. mai toget, så da gjør jeg det selv om jeg vet det er to stykker som kommer til å bli veldig skuffet :( Får vel få noen ekstra is så håper jeg det veier opp litt ;)

Sambo spurte hvor lang tid det kunne ta før det skjedde noe mer nå da å at fødselen var igang å da svarte jordmor at det kunne gå fra en mnd til en halvtime!!!

Fikk litt panikk da... Jeg har jo egentlig ikke termin før den 21 juli!!!

Har jo sååååå mye jeg skulle fått gjort før knøttet kommer. Må bli ferdig med leiligheta å få ordnet plass til en til + alle hyttene som skulle vært vaska. Ikke har jeg kjøpt inn noe av utstyr enda heller (hadde tenkt å vente til jeg fikk tilbake skattepenger)

Må vel vaske opp det vesle jeg har av babytøy iallefall så jeg har noe klart, å pakke en bag kanskje...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, ja da fikk du dårlig tid!

Jeg har termin dagen etter deg, og har ABSOLUTT ikke tid til å bli mor enda!!! Har 1000 eksamener, har ikke kjøpt inn noe som helst, må pusse opp badet først, må kjøre opp, må kjøpe bil....++++!

Vi får håpe at slutten-av-juli-babyene våre venter til det står juli på kalenderen, i det minste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...