Gå til innhold

Da er jeg i uke 29 (hvis en regner bim tid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og da hører jeg vel til her.

Tenk det er det siste trimesteret, ca 12 uker til så er jeg trebarnsmamma,det er helt uvirkelig,forstår det ikke helt. Synes at svangerskapet har gått så utrolig fort denne gangen. SIst synes jeg at jeg gikk graivd lenge,men kanskje pga en sa jeg hadde og ble gravid fort igjen,slik at jeg følte meg gravid i et år.

Vel,nå er det bare å sette inn de siste krefter på å få alt i orden til den lille kommer.

Håper at alle har kost seg med svangerskapet så langt og at alle får en fin fødsel.Lykke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vi to som har termin på samme dag? Isåfall: Heiia oss :o)

Skrevet

Jeg er også uke 29 i dag, har termin 3 august men skal ha ks og datoen er satt til 17 juli, det er søren meg ikke lenge til altså!!! :-) trur det kommer til å gå fort jeg.. hjelp tenker jeg da :-) blir utrolig spennende å kosleig å se henne da!! gleder oss masse

Skrevet

Jippi jeg og :-) Jeg har begynt å bli kvalm igjen nå og det irriterer, men ellers greitt. Kjenner jeg ikke er 20 denne gang, og jobber fullt i tillegg.men men det går mot termin og tiden går fort :-) Termin 08.08.08

Skrevet

nyflyttet over hit "vi" også med termin 5. august =) nyter at det går mot slutten og vi snart får møte det lille barnet vårt! blir så spennende..

Skrevet

Da er vi flere som er i uke 29 da.. (etter BIM tid)

Har termin 6.august=) Venter ei lita prinsesse:D

Skrevet

Jeg har termin 10 august,så jeg har dagen før deg,men det kan jo bli samme dag da :-)

Skrevet

Håper vi alle får en fin fødsel. Ha et fint svangerskapet videre jenter

Skrevet

yes! Endelig flere som har litt igjen av tredje trimester. Jeg har termin 3.august, men tider flyr jo avgårde;)

Skrevet

henger meg på her...termin 11.08.08 jeg også:)

Skrevet

Velkommen! =o) Godt aa vaere her, da blir man mer foedselsorientert merker jeg, hehe... Men godt at mange har noen uker igjen ogsaa, saa blir det litt balansert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...