Gjest Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Jeg er veldig spent på hva jeg skal bade i i sommer... Hva gjør dere andre? kjøper STOR bikini eller egne til gravide?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Har bare kjøpt to nye bikinioverdeler fra HM, kostet ca 100,- stk. Droppet underdelen siden jeg ikke kommer til å føle meg vel i det likevel. Kommer vel til å bruke en shorts og bikinioverdel i sommer jeg. HM har veldig rimelige bikinier, så det gjør jo ingenting å kjøpe et par størrelser større. Man bytter vel ofte ut bikinien året etter uansett...iallefall jeg, synes det er gøy med ny Uansett er ikke overdelene kjempestore, så med knytteløsning kan de nok brukes når puppa krymper igjen også.
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Gleder meg til å ha trekant-bikini i sommer jeg haha. men buksa ja... jeg tror det bekkenet mitt har utvida seg en del... jeg brukte 38 i truser før, og må nå ha 42. Blir tungvint å bade med shorts da. kjøper heller en hotpants tror jeg...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Ja det er mulig jeg også gjør det til bading. Tenkte mer på soling jeg, er ikke så utrolig glad i å bade.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Tror jeg vil føle meg lite vel i bikini, hehe. Kommer i såfall bare til å sitte hjemme på terassen å sole meg i dette:P Hehe.. Men IKKE bikinibukse, har litt komplekser for strekkmerkene mine under rompa. Og husk at hvis dere får en del strekkmerker på magen osv, skal man helst ikke overdrive soling av disse har jeg hørt.. Men vi gravide skal ikke være så mye i sola uansett, min jordmor anbefalte meg i hvertfall å ikke steike meg, heller å søke skyggen med jevne mellomrom:)
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Har kjøpt meg en ny bikini i min vanlige str også har jeg planer om å bruke de jeg bruker ellers Sist la jeg bare på meg på pupper og mage å det ser ikke ut til at det blir annerledes denne gangen. Er rundt 20-30 uker denne sommeren så ikke i den største perioden heller..
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 oki, jeg får bare dra avgårde og prøve noen jeg er i uke 26 nå, vil jo etter hvert være høygravid i sommer jeg da. Har ikke lagt på meg mye, stor mage, mye større pupper, og breiere over hoftene (ser nesten ut som beina mine ikke klarer å bære meg. haha)
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Har også kjøpt opp et par billige bikinier på HM Dersom det blir så varmt som det er spådd - så skal jeg ligge i vannet på hytta
Ina25♥med gull i magen Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Prøvde bikinien min fra i fjor jeg... og gud, for et syn. Hotpantsen satt fint, men toppen, type trekant, ja - kunne vel fint glidd inn i et litt småsnuskete manneblad for å si det sånn. Jeg visste at puppene mine hadde blitt større, men ikke så store! Sambo var veldig fornøyd da:) Blir garantert ingen trekant-topp på meg i år! Hehe.. Hvor får man forresten kjøpt bikini-topper i litt større str.? Har alltid ligget mellom b og c cup, men nå må jeg opp i d - og det har på HM såvidt jeg kunne se.. Blir nok bikinitopp (hvis jeg finner noen...) og shorts eller skjørt på meg i sommer... Ingen badenymfe jeg heller, og ikke skal jeg til syden - så
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Jeg er kjempeglad i å bade jeg men sånn ellers kommer jeg nok til å føle for shorts og skjørt utapå ja. Ingen strekkmerker enda, men jeg synes det føles som huden min er på bristepunktet, så det blir spennende å se... Uansett blir det faktor 30 og mest mulig i skyggen.
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 Jeg er i uke 27 og vil også være høygravid i sommer men ettersom jeg bor i "syden" så trenger jeg bikini i sommer også. Kjøpte en i forrige uke, fra Sisi, som er kjempe behagelig og som jeg kan vokse litt i. Den er jo litt dyrere enn HM men veldig fin og blir helt fin til neste år også! Det som er så deilig med den er at den ikke har sømmer som strammer, for det er det SISTE jeg trenger... På buksen er det en kant nederst som jeg kan brette opp, eller ned, ettersom og det er kjekt. Muligens de har den der se selger Sisi strømpebukser, som i strømpeavdelingen på glassmagasinet i Oslo. (vet jo ikke hvor dere bor alle sammen men det går jo ann å sjekke nettet for utsalgssteder).
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #12 Skrevet 16. mai 2008 en litt større topp siden puppene har vokst litt, og den samme trusa som vanlig =) liker å vise frem gravidmagen, så bikinien taes frem i år og..
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 16. mai 2008 #13 Skrevet 16. mai 2008 Jeg kjøpte en finfin og rimelig bikini på XLNT avdelingen på Kappahl. Topp i 85D og bukse i str.44 (bruker vanligvis 80C og 40) Trusen har snøring så den kan slakkes ut/fjernes ettersom magen vokser. Har badet i den allerede og den var helt super
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå