Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Synes ikke jeg har så tynn baby jeg da.. Hun er 3 og halv mnd og veier 5020 g og er 60 cm lang. Fikk beskjed på helsestasjonen at hun var så fryktelig tynn.. Men jeg synes hun er rund og god jeg da.. Skulle legge inn noen ekstra amminger om dagen, men hun spiser jo hver 2. time så skjønner ikke hvordan jeg skal få til det ??
Galskapens overhode Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Hun er ingen kjempe.. men iflg skjemaene er hun da ikke unormalt tynn heller.. http://www.ammetaka.no/Baby/percentil.php
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 det må være tull?? jeg fikk beskj. om og gi morsmelktillegg siste stellet for at mi sku legge på seg,og da la hu på seg 430g på ei uke... prøv det du. var hs som rådet meg til det
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Nei kan ikke skjønne det.. Ja hun lå jo innenfor normalen, så skjønner ikke hvorfor hun sier det.. synes helsesøsteren jeg har sier så mye ting jeg reagerer litt på. Kanskje litt gammeldags eller noe.. Kan jo uansett ikke sammenligne velse tulla mi som var veldig liten ved fødsel med babyer som veier nesten 5 kg når de blir født heller.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå