jente08&jente2010<3 Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 vi skal feire her i bygda, i fjord delte vi oss, så jeg var hos mine foreldre, og sambo var her i bygda med sønnen sin, eller det vil si, så han gå i toget. i år skal vi ferie sammen, har jo ei lita snuppe på 4 mnd. men føler jeg ikke klarer å glede meg:( for det første kjenner jeg ingen her vi bor, pga at biomor har sagt så mye rart om meg. faktisk bodd her i 1 1\2 år nå, og enda ingen som hilser til meg:( selv om jeg prøver å ta kontakt. tilogmed barselsmøter blir jeg ikke invitert til. men, tilbake til saken, jeg veit, at dagen imorgen bare blir sånn at jeg bare henger etter, og sambo går der med eksen sin, og sønnen, og snakker med alle de kjenner. eksen snakker ikke til meg, bare fryser meg ut, og står og småler av meg da jeg sier noe. mest har jeg bare lyst til å bli hjemme, men vil jo på en måte feire med lillesnuppa og da:) er jo hennes første 17 mai. vi skal ha sønnen til sambo, men han vil egentlig være hos mor si, så det blir vel ei skriking og hyling som det pleier å være. toget er jo greit, men er lekene og alt etterpå. da de skal se på sønnen leke og alt sånn. er første året i skoletoget for han, så det er jo stas:) gruer meg til å bare stå der liksom...å se på..... huff:( er sånn det alltid pleier å bli!
Nemesis Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Hvorfor legger ikke mannen din ned en innsats for å inkludere deg da? Involvere deg i samtaler med andre, introdusere deg osv. Dårlig å la eksen kjøre på med nedlatende holdning. Det er dere nå!
ana baroma Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Huff, håper du hadde en fin dag uansett... Jeg skulle ønske du fant venninner eller noen du kan være litt sammen med, mennesker som kan oppleve deg som den du er - og ikke som den biomor forteller andre at du er. Forøvrig burde du stramme opp han mannen din, og si at nå er det dere - ikke dere og exen hans. La han introdusere deg for andre, og vær blid, sosial og hyggelig! Lykke til!!
anonyn Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 håper dagen ble bedre enn ventet. mannen din må inkludere deg. det må du få han til å ta alvorlig. ikke finn deg i at han "går der" med eksen uten at du er inkludert... forstår godt at du ikke trivest med slik en situasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå