Reveenka Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 er Espen Simonsen, som var gift med Tone-Elisabeth som døde av kreft i februar. De delte sin historie på nett og i media og de startet et fond for unge kreftpasienter og deres pårørende. Se nettsiden til Romerikes Blad (rb.no) c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Videoen stoppet før den fikk kommet ordentlig igang, men jeg har fulgt den sterke historien og det står virkelig respekt av å klare å skape positive dager ut av noe så uendelig trist...... Og de kjempet sin kamp samtidig som søsteren min kjempet sin, så det var så sterkt så sterkt og mange tårer har rent nedover kinnene mine....... Han fortjener den tittelen mest av alle!!!! Gratulerer til Espen!! .......og noen tårer til.....:-)
Reveenka Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Sterk historie, ja - og rørende. Tenk at noen kan gi så mye i en sånn situasjon, det har vært enormt insprirerende. En av overlegene på sykehuset sa at han hadde aldri sett maken, og at hun var en utrolig inspirasjonskilde også for de som hadde jobbet med henne(sto i avisa, så jeg bryter ingen taushetsplikt... c",)).
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Ja, det må være godt for helsepersonell å møte slike mennesker i sin jobb! Husker også flere leger og pleiere som sa det samme om søsteren min:-) De ble inspirert og glade over å se at det faktisk går an å holde spiriten så sterkt oppe:-)
Reveenka Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 Hvis søsteren din lignet på deg, er ikke det noen overraskelse - den spiriten skinner tydelig gjennom hos deg hvertfall c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Tusen takk, det var da pent sagt! Jeg har i såfall lært mye av henne:-) Om både det ene og det andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå