Gjest Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Hvor ofte treffer dere dem? Her ser vi besteforeldrene veldig sjelden. Morfar bor et par timer unna med bil, farmor og farfar bor i Bangladesh... (evt Danmark når de ikke er nedinedi der) Mens oldeforeldrene ser vi gjerne 3-4 ggr i uken. (myyyye egentlig, puh)
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Nå har vi bare min gamle farmor igjen i live, og hun bor ca 30 min kjøring herfra. Ser henne ca annenhver mnd. Det er plenty for hun er ikke helt i vater ;-) Treffer mormor og morfar oftere, og farmor og farfar sjeldnere....
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Oldemoren (min side) til sønnen min bor på den andre siden av jordkloden. Hun har aldri fått sett sønnen min, utenom på bilde. Hun fylte nettopp 88 år. Og oldemor på faren sin side, har truffet han flere ganger. I jula, bursdager etc.
Sivalur Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Som regel en gang i året. Oldemor (samboeren sin farmor) besøker vi om sommeren når vi er på ferie der hun bor. Ellers har hun vært her en gang, i dåpen til junior. Og så håper vi at hun kommer i bryllupet til høsten. Farmor og farfar til junior ser vi stadig vekk, de bor like i nærheten. Morfar ser vi en eller to ganger i året.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Blir nesten daglig, sammen med besteforeldrene. Et par olderforeldre bor et stykke unna og derfor blir det ikke til at vi ser dem mer enn et par ganger i mnd:)
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Treffer ikke min familie i det hele tatt, men mannen sin hele tiden. Ser oldemor til lisja 3-4 ganger i uka.
silhah og emilie Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 morfar treffer vi minst en gang i uka..mormor bor i tromsø så hun møter vi dessverre sjeldent besteforeldrene treffer tuppa annenhver helg når hun er hos pappan..da også oldemoren oldemforeldrene på min side møter vi vel 2-6 ganger i mnd minst
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Mine Besteforeldre treffer vi ca en gang i uken! De pleier å ta med Thea på trileturer osv. + at vi kommer på besøk i helgene. Min Farmor treffer vi ca en gang i mnd, K sin Bestemor + samboer ser vi skjelden...
Arb.ledig husmor Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Snuppa har 3 oldeforeldre, mormor og morfaren min prøve vi å besøke iallfall 1 gang i mnd(bor 1 times kjøring unn). Farmoren t sambo ser vi svært sjelden... Mormoren og morfaren t snuppa ser vi også minst 1 gang pr.mnd (bor 3 timer unna oss). Farmoren t snuppa ser vi sjelden, bor på østlandet og vi på vestlandet... Og farfaren ser vi enda sjeldnere.. Jula i fjor va første gang han så henne, og da var ho 15mnd.
MamiMaribel Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Oldemor bor 20 minutter unna med bil, og vi ser henne en gang annen hver måned eller sjeldnere. Hun er opptatt med kjæresten sin og en haug med sosiale aktivteter, dessuten har hun en favorittdatter hun bruker all si tid på. Derfor har hun ikke plass hverken i tidsskjemaet sitt eller mentalt. (dette var MIN forklaring på den saken:-D ) Besteforeldre ser vi hver uke.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 Det blir ikke så ofte nå når vi bor 150 mil unna. Men da vi bodde nordpå så var det kanskje et par ganger i mnd. Når vi flytter nordover igjen skal vi bli flinkere.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. mai 2008 #12 Skrevet 16. mai 2008 Tuppa har 2 oldemødre og 1 oldefar. den ene oldemoren ser hun ca 4 ganger i uken,bor like ved barnehagen. De to andre ser hun kanskje et par ganger i mnd ca.
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. mai 2008 #13 Skrevet 16. mai 2008 Mormoren og morfaren ser hun flere ganger i uka. Farmoren og farfaren ser hun kanskje 2 - 3 gnger i mnd.
meg & to små vampyrer Skrevet 16. mai 2008 #14 Skrevet 16. mai 2008 Den ene oldamora ser vi en-to ganger årlig, bor på vestlandet. Den andre oldemora er senil og hun ser vi aldri, bor også på vestlandet. Den ene oldefaren er litt gal (min mann sier han er psykopat) og han har vi sett en gang med mini, bor også på vestlandet. Gift med hun senile. Det siste paret ser vi en gang i mnd kanskje. Bor 30 min unna oss.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 16. mai 2008 #15 Skrevet 16. mai 2008 Den ene olderfaren til Christina bor i California...(mor er amerikansk) 2
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 16. mai 2008 #16 Skrevet 16. mai 2008 Den ene olderfaren til Christina bor i California...(mor er amerikansk) 2 andre oldermødre bor her i byen, dem treffer hun kansje 1 gang annenhver måned eller noe..ikke noe særlig ofte. Den siste oldermoren bor på Karmøy, hun treffer vi når vi reiser til svigers eller de kommer hit...6-7 ganger i året...???
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 16. mai 2008 #17 Skrevet 16. mai 2008 Skal vi se; Oldemor i nord ser vi et par ganger i året. Skulle ønske vi så henne oftere, men avstanden gjør det vanskelig og ikke minst dyrt. Oldemor 2 timer unna ser vi like sjelden. Det handler mer om at hun ikke er så interessert i min mann og hans familie Oldefar & hans kone 15 min unna ser vi kanskje 1 gang i mnd, eller annenhver mnd. Mormor & hennes samboer ser snuppa nesten hver dag. Bestefar et par ganger i mnd Farmor ser snuppa 1-2ganger i halvåret (Hun er ikke interresert)
mamma06og 10 Skrevet 16. mai 2008 #18 Skrevet 16. mai 2008 hver helg som regel, elias har 9 oldeforeldre og 2 tippoldemødre igjen. er ikke så ofte vi treffr tipp oldemødrene men det hender
Ioren Skrevet 16. mai 2008 #19 Skrevet 16. mai 2008 Sjelden. Mine 3 besteforeldre bor 60 mil unna. Av min samboers besteforeldre bor 2 av dem 3 timer unna mens den siste ser vi litt oftere siden hun bor 1/2 time unna.
~\/ero~ Skrevet 16. mai 2008 #20 Skrevet 16. mai 2008 Vi treffer mine besteforeldre(alle 4) 2-3 ganger i måneden. Mens sambo sine besteforeldre(morfar og mormor) ser vi 1-2 ganger i året. De bor i nord-norge, mens vi bør på østlandet. farfaren til sambo ser vi max en gang i måneden. Farmoren til sambo døde forresten veldig ung. Mine foreldre ser vi 3-4 ganger i uken, men sambo sine foreldre ser vi kanskje en gang annen hver uke.
Mamsen87 :) Skrevet 16. mai 2008 #21 Skrevet 16. mai 2008 Gutten min har tippoldemor i live. Han har sett henne en gang. Jeg blir så trist av og se henne så dårlig på hjemmet, så jeg liker ikke og være der. Men vi har tatt noen bilder av de sammen.. Også har han en annen tippoldemor, hun har aldri jeg hilst på heller..
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #22 Skrevet 16. mai 2008 På min side så har jeg kun farfar i live, ser han jevnlig, ca annenhver uke i hvertfall. farfar og farmora til samboeren ser vi minst annenhver mnd når vi besøker svigers, de bor jo på samme sted. Mormora til samboeren bor litt lengre unna, ser henne et par gang i året i hvertfall. Viktig å holde kontakta så godt det lar seg gjøre, men avstand har også litt å si der... Foreldrene mine sr vi gjerne flere ganger i uka..til tider litt mye, svigers hver mnd i hvertfall. De bor et par timer unna.
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. mai 2008 #23 Skrevet 16. mai 2008 Min bestemor treffer vi minst en gang i uka, eller oftere. Er som regel der hver helg. Min farmor og farfar ser vi sjeldent, det har alltid vært sånn..
twoboys & a girl Skrevet 16. mai 2008 #24 Skrevet 16. mai 2008 Den ene oldemoren fra min side prater vi ofte med på tlf. Nå bor vi i andre enden av landet så ser ikke noen av de så veldig ofte. Men mamma og denne oldemoren harvært her nede to ganger på et halvt år. Hun er 78 år så det er sprekt av henne.
Tøysetipp Skrevet 16. mai 2008 #25 Skrevet 16. mai 2008 Varierer veldig. Fra min side har hun kun min bestemor og hun bor 5 min. unna med bil. Over en måned siden vesla så henne sist. Jeg treffer henne oftere. Hun er mye syk og har gitt opp etter at moren min døde. Oldeforeldrene på sin fars side treffer hun ca. hver annen måned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå