Gå til innhold

Rygge flyplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvordan kommer man seg dit uten bil, fra Bærum?

Vi flyr derfra til Spania snart,meeeeeeeen flyr tilbake til Gardermoen,derfor ikke bil aktuelt.

Har sjekket nettet,trafikanten og med flyplassen...men dårlig med svar.

Har noen av dere prøvd kollektivt dit?

Det bør være lettvint...med minstemann og ørten bagasje,er div bussbytter slitsomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der kan jeg ikke hjelpe deg - men jeg vil bare fortelle at på lokalflyplassen her, så streiker de! Så ingen kommer seg frem eller tilbake til 17. mai.

Heldigvis for at jeg har fått utsatt kurset mitt i England - for ellers skulle jeg reist på søndag :-) (Vi får kurs hvert jubelår - og i utlandet bare når det skjer et mirakel)

Skrevet

Jammen det går sikkert an å ta Moss-toget!

Spikkestadtoget stopper i Sandvika/Lysaker:

http://www.nsb.no/getfile.php/www.nsb.no/nsb.no/Bilder/Rutetabeller/550-Spikkestad-Oslo-Moss-2008.pdf

Velger du Gøteborgtoget har de en egen stasjon som heter Rygge: http://www.nsb.no/getfile.php/www.nsb.no/nsb.no/Bilder/Rutetabeller/001-Oslo-Halden-2008.pdf

Da blir det å komme seg til Oslo S med buss eller bane (vet ikke helt hvor du bor i forhold til t-banen) Styr blir det nok uansett og god tid er nok greit :o)

Skrevet

Det går buss fra flyplassen til togstasjonen i Rygge. Fra Rygge stasjon går det tog til Oslo ca. hver time og tar ca. 50 min. Timeexpressen stopper også i Rygge men jeg tror det er lettere med tog. Lykke til og ha det fint i Spania.

Skrevet

Det går direkte flybuss til Rygge fra Oslo. =D

Skrevet

Du vet at du har en dame i nærheten, som gjerne tar en svipptur til Rygge med feriemennesker, dersom det skulle bli for kronglete å komme seg dit med all bagasjen og snippeskene...?

Skrevet

Takk for linker og svar :)

Skal sjekke ut hvordan det passer inn med resten av bussbyttene.

Foreldrene mine skulle ha kjørt,men mest sannsynlig er moren min nyoperert på den tiden :(

Og du svimle Phantom.....haha...om du tror jeg ber deg om hjelp,eller takker ja...da tror du fryktelig feil ;)

Men tusen takk for tilbudet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...