Plutseliten :) Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 nærmer seg for eldstejenta. Og idag var den spennende dagen,da de skulle få vite trekkfag,og i hva de kom opp i. Med en dårlig start og forsoving,kom hun seg stormende avgårde. Ringte meg,og var happy for hun hadde kommet opp i norsk/nynorsk. Nå har hun en uke på å forbrede seg Så er det melding om muntlig 6 juni. Resten av dagen gikk med til "teite" 17 de mai leker.. haha.....det var sånn "hammerting" og sånn "potetting" og så slo vi lærerene i fotballkamp Avslutning med pølser,is og brus Jeg vil rose skolevesenet jeg.....for å gjøre dagene til våre ungdommer meningsfylte,lekne og trygge. På ungdomssskolen "vår" står rektor i døren hver morgen å hilser,med en diger fruktkurv til å forsyne seg av.
Trollmora Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Så bra at de bruker litt av tiden til å tøyse og leke seg! Seriøst fra meg nå, altså.Ser heller ikke bort fra at fotballkampen er viktig sosial arena for å bli kjent med lærerene og da er det jo artig at de vant:o) Flink rektor har dere ôg som kjenner sin besøkelsestid med å se ungdommene og samtidig gi dem en litt sunn start på dagen.
Trollmora Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Litt kjapp nå.... Fint at hun ble fornøyd med trekkfaget. Gjør jo uka litt bedre, selvom det er eksamen! Lykke til )
Maud Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Så bra at hun var fornøyd med det hun trakk. Norsk/nynorsk er jo et bra fag å komme opp i. Selv om det er "teit" med leker, så var det nok morsomt også. Fine rektoren som hilser ungdommene velkommen hver dag. Slike rektorer vil skole-Norge ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå