Gå til innhold

Eksamen skriftlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

nærmer seg for eldstejenta.

Og idag var den spennende dagen,da de skulle få vite trekkfag,og i hva de kom opp i.

Med en dårlig start og forsoving,kom hun seg stormende avgårde.

Ringte meg,og var happy for hun hadde kommet opp i norsk/nynorsk.

Nå har hun en uke på å forbrede seg :)

Så er det melding om muntlig 6 juni.

Resten av dagen gikk med til "teite" 17 de mai leker.. haha.....det var sånn "hammerting" og sånn "potetting" og så slo vi lærerene i fotballkamp ;)

Avslutning med pølser,is og brus :)

Jeg vil rose skolevesenet jeg.....for å gjøre dagene til våre ungdommer meningsfylte,lekne og trygge.

På ungdomssskolen "vår" står rektor i døren hver morgen å hilser,med en diger fruktkurv til å forsyne seg av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at de bruker litt av tiden til å tøyse og leke seg! Seriøst fra meg nå, altså.Ser heller ikke bort fra at fotballkampen er viktig sosial arena for å bli kjent med lærerene og da er det jo artig at de vant:o)

Flink rektor har dere ôg som kjenner sin besøkelsestid med å se ungdommene og samtidig gi dem en litt sunn start på dagen.

Skrevet

Litt kjapp nå....

Fint at hun ble fornøyd med trekkfaget. Gjør jo uka litt bedre, selvom det er eksamen! Lykke til :o)

Skrevet

Så bra at hun var fornøyd med det hun trakk. Norsk/nynorsk er jo et bra fag å komme opp i. Selv om det er "teit" med leker, så var det nok morsomt også.

Fine rektoren som hilser ungdommene velkommen hver dag. Slike rektorer vil skole-Norge ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...