Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når er det egentlig babyer begynner å smile...her er det masse "smil", men regner det bare som grimaser enda... når smiler de???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos hs og jordmor fikk jeg høre at babyen smilte når jeg som mor mente det var et smil som kom frem og annerledes en grimase (luftimagerykning hehe) og dette tror jeg på..... Det er veldig individuelt når babyene begynner å smile, mine gjorde det da de var henholdvis

3 mnd og 4 mnd ;-))))

så kom koselydene og så kom den herlige latteren ;-))

Skrevet

Husker ikke hvordan det var med første(har det nedskrevet i boken hennes), men nr. 2 smilte da hun var 2 uker og flirte med lyd da hun var 3 uker. Nå smiler og ler hun mye og mange ganger hver dag(hun er nå 6 uker).

Hun smilte og lo til legen på 6 ukers kontrollen i går:o)

Skrevet

De sier at barna smiler i uke 45-46... Så det kommer litt ann på når barnet ditt er født i forhold til termin også, visstnok! :o)

Skrevet

Mille Sophia smiler MASSE :) Hun er 9 uker nå.De ordentlige smilene kom vel når hun var ca 5-6 uker :) *sukk*...det så deilig,hver morgen våkner jeg til et eneste stort GLIS!....:oD

Skrevet

Første ordentlige gliset vi fikk fra jenta var da hun var 4 uker gammel. Det har vi bilde av og.

Gjest Orkideen
Skrevet

Hun smilte for første gang den dagen hun var fire uker gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...