Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommerferie!!

Gud er god, verden smiler og jeg kjenner det begynner å løsne litt rundt nakkeregionen.

Ha en superfin dag da folkens. Jeg skal gjøre alt annet enn å lese!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Gikk det bra i dag og?

Skrevet

En B, så jeg kan ikke egentlig klage..

Jeg er så letta at jeg har lyst å grine.

Småen har vært borte siden mandag, og jeg gleder med sykt til å få ham igjen nå. Men det har i grunnen vært ganske ok å slippe å ha noen noe særlig innpå livet mitt denne uken.

Herregud, jeg er bare så vanvittig lettet.

Du da? Er du igang?

Skrevet

Gud kan man diskutere, men regner med du får en velfortjent sommerferie etter øktene dine......*phhhhuuuuuu*=)

Håper du får sluppet håret løs litt da og nytet den regnfulle dagen i morgen?=) Her blir det regn i allefall buuuuuhuuuuuuuu..........

Gratulerer i allefall=)

Skrevet

Takk!

Tror det er meldt opphold her, men sikkert ikke bra nok for piknikk, så det betyr at vi kommer til å ha huset fullt

Gud kan definitivt diskuteres, men jeg hadde behov for å ty til klisjeer, så da fikk han duge.

Skrevet

Håper i det lengste at YR.no tar fullstendig feil her i morgen........*hate-hate*

Tror det blir grilling innendørs her.....=( og mange våte unger......hmmmmff....heldigvis har jeg gutter og de elsker å gå i dress, så da slipper jeg det jenteproblemet å måtte fleske opp med noe annet i siste liten, da yr.no spådde fint først........gggggggrrrrrrrr.....

Skrevet

Åh hold kjeft da!

-Hilsen "fem eksamener igjen"

Skrevet

Hehe..........så sommerferien din er ikke helt ennå da? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...