KaMa Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Sommerferie!! Gud er god, verden smiler og jeg kjenner det begynner å løsne litt rundt nakkeregionen. Ha en superfin dag da folkens. Jeg skal gjøre alt annet enn å lese!
KaMa Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 En B, så jeg kan ikke egentlig klage.. Jeg er så letta at jeg har lyst å grine. Småen har vært borte siden mandag, og jeg gleder med sykt til å få ham igjen nå. Men det har i grunnen vært ganske ok å slippe å ha noen noe særlig innpå livet mitt denne uken. Herregud, jeg er bare så vanvittig lettet. Du da? Er du igang?
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Gud kan man diskutere, men regner med du får en velfortjent sommerferie etter øktene dine......*phhhhuuuuuu*=) Håper du får sluppet håret løs litt da og nytet den regnfulle dagen i morgen?=) Her blir det regn i allefall buuuuuhuuuuuuuu.......... Gratulerer i allefall=)
KaMa Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 Takk! Tror det er meldt opphold her, men sikkert ikke bra nok for piknikk, så det betyr at vi kommer til å ha huset fullt Gud kan definitivt diskuteres, men jeg hadde behov for å ty til klisjeer, så da fikk han duge.
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Håper i det lengste at YR.no tar fullstendig feil her i morgen........*hate-hate* Tror det blir grilling innendørs her.....=( og mange våte unger......hmmmmff....heldigvis har jeg gutter og de elsker å gå i dress, så da slipper jeg det jenteproblemet å måtte fleske opp med noe annet i siste liten, da yr.no spådde fint først........gggggggrrrrrrrr.....
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Hehe..........så sommerferien din er ikke helt ennå da? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå