Bohema77 Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Hei! Får ikke svar av noen på dette så må høre om det er noen erfarne mammer her: Jeg fødte for 4 mnd siden og har vært uvel og kvalm siden. Trøtt og energiløs. Kan dette skyldes amming?Jeg fullammer. På min barselgruppe er det ikke måte på hvor mye energi de andre mammaene har iforhold til meg. Det eneste jeg klarer å gjøre er babystell og klesvask, og å gå en liten tur. Bare tanken på å dra på sjopping eller besøk gjør meg helt utslitt. Flere som har det slik pga amming?
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Hm... energiløs og sliten kan man nok bli av amming, siden det er krevende for kroppen fysisk, også med tanke på mangelen på søvn osv. Men kvalm har jkeg aldri opplevd å bli. Jeg holdt på å si; graviditet er utelukket, eller....? :-P Jeg ville tatt en tur til legen og fått sjekket noen verdier. Kanskje trenger du tilskudd av et eller annet vitamin eller mineral. Og ikke minst: Sørg for å drikke masse, og spise nok. Du skal spise mer som ammende enn som gravid, det er viktig å huske, selv om mange ønsker å gå ned i vekt fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå