M by M Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Må bare få ut litt frustrasjon! Vi har bedt hele vennegjengen på grilling hos oss. De derimot holder alle alternativer åpne og klarer ikke å bestemme seg. Så tok jeg en ringerunde nå og hørte hva som skjer. Sa at det er greit for meg å vite, for skal de hit, må vi handle grillkull og jeg vil da gjerne få laget potetsalat osv klart i dag. Men de vet fortsatt ikke hva de vil. Grrrrrrrrrr.........
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Helt likt her. Er ganske frekt synst jeg. Som om vi ikke har noe bedre å gjøre enn å vente på et skikkelig svar. Neste gang skal jeg kreve et ja eller nei flere dager før.
M by M Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Ja, altså om de ikke sier fra ganske fort nå, så går vi bare ut og spiser i morgen i stedet. Eller så handler jeg inn til småsuppe siden været er dårlig også ber jeg søsknene våre bare på suppe og kake etter borgertoget. Også boikotter vi de andre rett og slett. Blir så lei av sånt noe!
Mamsen og lillegutt Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 sånt irriterer vettet av meg også... altså hvis det dukker opp et bedre selskap en annen plass så sier de nei,men hvis de ikke har noe annet å gjøre på,så kommer de..... Det er faktisk rett og slett frekt.....
Kjukka Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Slik er det her også... Har en kompis som ikke klarer å bestemme seg om han skal ha fest i morgen kveld... men nå sa jeg bare ja til ei vennninne heller, for slikt gidder jeg ikke lenger. Bare finn på noe annet dere, drit i dem som ikke klarer å bestemme seg
silhah og emilie Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 slik godtar jeg ikke jeg...syns det er frekt..så da hadde jeg tatt ringerunden på nytt og sagt at dere drar ut i stedet..
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Vet du hva,. da hadde jeg bare sendt en meld å sagt at det ikke blir noe av. Skal de liksom bruker dere som en reserve løsning om det ikke kommer noe bedre?? Super frekt!! Kos dere heller sammen med noen som har dere som 1 pri!
olebrum78 Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 De må vel skjønne at du treng et svar.... Folk kan ikke la dere stå på vent... Dropp dem du!
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Åhrr, det er så jævlig irriterende!! Også H-A-T-E-R jeg når noen (jeg) foreslår f.eks en temafest, et hapgeparty eller noe annet jeg syns høres gøy ut, og alle svarer JAAA; det MÅ vi gjøre - og når det kommer til stykket, så gidder de faen ikke likevel!!
Ravna Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Det synes jeg er total mangel på folkeskikk. Var jeg deg, ville jeg ha avlyst det hele. Ville ikke funnet meg i å bli brukt som "reserveløsning".
Stratos med 3 barn Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 Sånne folk hadde jeg ikke invitert noe mer! Frekt å holde alle alternativer åpne og bare stikke på det morsomste synes jeg!!!!
Sivalur Skrevet 16. mai 2008 #12 Skrevet 16. mai 2008 Er ikke dette typisk nå om dagene da? Synes alle driver med slikt jeg! Ingen som lenger kan gi et ordentlig svar på en invitasjon før dagen før omtrent, må jo holde kvelden åpent om noe morsommere dukker opp. Sånt irriterer meg også. Skjer stadig vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå