Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker hudpleieproduktene fra Mary Kay? Er de gode eller er det best kjøpe fra hudpleier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt de i et år nå pga har en venninne som selger det. Og det er billigere enn feks kanebo som jeg brukte før. På meg er de bra iallefall.

Skrevet

Bruker mye MK, fornøyd med alt.

Skrevet

Jeg har hatt fuktighetskrem derfra, var strålende fornøyd. Må se til å få kjøpt meg en ny, den jeg bruker nå er ikke like god. Har rensekrem, godt fornøyd. Men kommer ikke til å kjøpe ny, fordi billigere rensekremer funker like bra. Har og foundation, bruker den ikke. Burde ikke kjøpt den, vet jo at jeg ikke kommer til å bruke sånn sminke likevel;) Men de hadde vel et tilbud for disse 3 produktene sammen...

Skrevet

Jeg er hobby konsulent, og bruker produktene selv såklart.

Kjempfornøyd :) Og d er mine kunder også :)) Noen som er intr i produkter/pris, send meg pm :)

Skrevet

Jepp, de er veldig bra, pluss at de er biligere enn de fleste gode merker hos hudpleieren :)

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med produktene deres, Og som et resultat av det ble også jeg "hobby" kosulent. så om noen i Bergensområde vil ha kurs er det bare å sende pm.

Skrevet

http://www.touchofpinkcosmetics.com/

Viss du bestemmer deg for Mary kay så selger dem veldig billig på denne internett siden. Her har jeg kjøpt å blitt veldig fornøyd ;)

må riktig nok bestille fra usa, men billig billig, spesielt med en så lav dollar kurs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...