tullerusk Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Noen som bruker hudpleieproduktene fra Mary Kay? Er de gode eller er det best kjøpe fra hudpleier?
1974 Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har brukt de i et år nå pga har en venninne som selger det. Og det er billigere enn feks kanebo som jeg brukte før. På meg er de bra iallefall.
høstbarn:) Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har hatt fuktighetskrem derfra, var strålende fornøyd. Må se til å få kjøpt meg en ny, den jeg bruker nå er ikke like god. Har rensekrem, godt fornøyd. Men kommer ikke til å kjøpe ny, fordi billigere rensekremer funker like bra. Har og foundation, bruker den ikke. Burde ikke kjøpt den, vet jo at jeg ikke kommer til å bruke sånn sminke likevel;) Men de hadde vel et tilbud for disse 3 produktene sammen...
~La luna~ Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Jeg er hobby konsulent, og bruker produktene selv såklart. Kjempfornøyd Og d er mine kunder også ) Noen som er intr i produkter/pris, send meg pm
Pappas fultreffer :) Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Jepp, de er veldig bra, pluss at de er biligere enn de fleste gode merker hos hudpleieren
miss blithe Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Jeg er kjempe fornøyd med produktene deres, Og som et resultat av det ble også jeg "hobby" kosulent. så om noen i Bergensområde vil ha kurs er det bare å sende pm.
lille_Harepus Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 http://www.touchofpinkcosmetics.com/ Viss du bestemmer deg for Mary kay så selger dem veldig billig på denne internett siden. Her har jeg kjøpt å blitt veldig fornøyd må riktig nok bestille fra usa, men billig billig, spesielt med en så lav dollar kurs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå