hawiis Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Er det vanlig å ha veldig vonde kynnere når jeg har kommet til 32+5?? Jeg får nesten ikke gjort annet enn å ligge rett ut for at det ikke skal gjøre så vondt. Noen som vet?
jh80 Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Er nok ikke uvanlig, men bør sjekkes. Tydeligvis. Trodde det var helt normalt, men snakket med legen på kontrollen nå om hvordan det gikk, skal på sykehuset til tirsdagen for en sjekk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå