Gjest Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Jr skulle hatt en slik jakke, men jeg finner ikke Norheim eller Skogstad sine noe sted i riktig str. Disse koster fra 250 kr ca. Men nå har jeg funnet en fin Bergans Softshell til 500 kr. Egentlig litt dyrt, men jeg har lyst å gå for den. Noen med erfaring med Bergans til de små ?
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Jeg hadde kjøpt. Har 3 bergansjakker til tuppa. Er kjempe fornøyd med de. Kjøp litt stor str og brett opp på arma,så har du den lenge
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Syns ikke 500 er så dyrt for skikkelig yttertøy til ungene, jeg.
Saftsuse 84 Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 tja.. Mine barn har 2 softshell jakker hver.. En fra catch og en fra skogstad. Like fornøyde med begge to. Årets fra catch er faktisk veldig fine
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Ja viss jeg ikke fant noe annet like godt billigere så hadde jeg det. Jeg fant en kjempefin vårjakke fra skogstad til storesøster på 3 år, men hun ville ikke ha den. Og da gadd jeg ikke kjøpe den. Kjøpte på catch heller og sparte dermed 200 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå