Gå til innhold

Restauranttips i Ttondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer litt an på hvilken prisklasse, mat osv

Skrevet

Litt finere, kanskje. Ikke Egon eller Big Horn, for å sid et sånn :)

Skrevet

du har jo bølgen og moi og chablis da..eller pinocchio

har bare vært på chablis selv og var kjempe fornøyd, herlig stemning og god service

har hørt mye pent om de sistnevnte også:)

Skrevet

Det er snakk om bursdagsfeiring. Vi var på Chablis i fjor, og på To rom og kjøkken (som er der Bølgen og Moi var før) på min bursdag. Huff, ikke lett dette :)

Skrevet

Bølgen og Moi er lagt ned for lenge siden.... men i det samme lokalet ligger det en restaurant som heter To rom og Kjøkken.... Anbefales:)

Har vært der selv;) god mat ja:):)

Chablis er også bra:):) er litt mer romantisk lokale syns jeg der;):):)

Skrevet

da kan dere kanskje prøve pinochio? det ligger i prinsens gate tror jeg...har hørt at de har nyydelig mat der:)

Skrevet

Er det Bølgen & Moi i Trondheim enda da? Kanskje de har flyttet, plutselig var den bare borte...

Uansett, Primo (italiensk) og Druen på Solsiden er bra, da. Har bare spist lunsj på Nattergalen, men den var kjempegod, og middagsmenyen så lovende ut for å si det sånn :)

Liker du kinesisk er Sezchuan (trooor det skrives sånn) i Olav Tryggvasons gate bra. Mange skryter også av Den Gode Nabo på Bakklandet, men har ikke spist der selv.

Et sted som ikke er så veldig kjent, men hvor maten er helt fantastisk er Milano på Møllenberg. Noen utlendinger som driver den, den har vært der i årevis. Billig, og kjempegodt :)

Skrevet

Tusen takk for gode tips! :) Nå kan jeg jo bare velge og vrake :)

Skrevet

Hehe, kom akkurat på at Druen har skiftet navn til Dråpen ;)

Skrevet

I nonnegata ligger en reataurant som heter milano pizzeria. Høres kanskje ikke så fin ut i navnet, men det er en intim og koselig restaurant med bra service.

Er alltid der og spiser når vi er ute.

Skrevet

Ja, det var den jeg og mente på, maten er jo helt fantastisk der :) Har vært der mange ganger. Mamma liker den plassen så godt, så er veldig om å gjøre å spise der når hun kommer hit :)

Skrevet

ja der var vi sist vi var ute å spiste..ble skikkelig imponert jeg av servicen og ikke minst maten..fyy det var godt.

spiste lammefilet og det var ubeskrivelig godt

Skrevet

Ja, ikke sant.

Har vært der i mange år og spist og Ishan (innehaver) er en kjempekar :o)

Skrevet

Jeg bodde like ved den restauranten sist jeg bodde i Trondheim, jeg :) Spiste en del der og på Mr Choung :)

Skrevet

Dersom dere er ute etter en gastronomisk opplevelse vil jeg anbefale Credo. Der kan dere få 5-retter med vin til rundt 1200 tipper jeg per pers. Små utsøkte retter som er en fryd for øyne og gane med forhåndsplukkede viner til hver rett( og de er rause med vinen). Menyen varierer fra dag til dag. Også får dere sjampis når dere anløper!

Denne restauranten får toppkarakter hvert år som den eneste i byen de siste årene.

Skrevet

kjellerbiff på Johnatan anbefales på det sterkeste!!

Skrevet

kom på en til..emilies

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...