Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Må innrømme at jeg tenker endel på dette... Han er 10 mnd og veldig rolig av seg. Sitter selv, men har ikke satt seg opp på egenhånd enda. Han krabber, men ikke spesielt fort. han reiser seg opp på knærne men ikke opp på føttene sine. Han trives godt med å bare ligge på ryggen og dille med en leke. Synes han er mye mer "baby" enn andre jeg møter på omtrent hans alder. Hva sier dere jenter? Noen beroligende ord eller ikke?.....
Nemofish Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Jeg tror helt sikkert at jeg kan gi deg noen beroligende ord! ) Barn utvikler seg forskjellig, og for at det skal være et gjennomsnitt må noen utvikle seg raskere og andre saktere, samtidig som de fremdeles er innenfor "normalen". Tror nok helt sikkert at gutten din er normal, men bare ikke så "tidlig ute", hvis du skjønner hva jeg mener! Plutselig gjør de små byks i utviklingen og lærer mye nytt på en gang! )
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Han tar vel ting i sin egen tempo, tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Husker jeg tenkte sånn om sønnen min, for han var også litt sånn bedagelig anlagt, men det viste seg at istedet for å prøve og feile observerte han og gjorde ikke ting før han bare plutselig kunne det, hehe... Litt vanskelig setning det, men håper du skjønner hva jeg mener? Altså han viste ikke noen spesiell antydning av å ville gå f.eks før han var godt over året -virket umotivert lite interessert, men plutselig en dag gikk han støtt som han ikke hadde gjort noe annet i hele sitt liv :-) Er nok veldig vanlig dette :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Sånn var mitt ene barn også, men h*n tok igen de andre etterhvert...OG gikk lang forbi dem. Er nå et stort idrettstalent. Det var vel trøst? men det er helt sant også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå