Gå til innhold

Tilbud i Sverige: Teutonia Spirit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte en mail til Babyproffsen i Sverige (Nordby) og fikk pris på vogna og div tilbehør.

Teutonia Spirit S3 sportsvogn: nu 5199,- ord 6199,- Tilbudet gjelder til 22.mai eller så langt lageret rekker.

Teutonia Spirit S3 fashionbag 1899,-

Stelleveske 599,-

Bilsete som kan festes på understell fr 1499,-

Adapter til bilsetet 299,-

Odenwalder dunpose 115 cm 1399,-

Og dette er svenske kroner! Løp og kjøp. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hos lilleprinsen.no koster den vogna 6500 med fashionbag. blir vel enda billigere, eller kanskje ikke pga krona.

Skrevet

Det blir i hvertfall ikke langt unna prisen på lilleprinsen. de tar også 1200 for maxi cosi cabriofix bilsete og 300 for adapter om jeg ikke husker feil

Skrevet

Oj, er det sant? Hvor ligger lilleprinsen? Er vel bedre med tanke på reklamasjon å kjøpe vogn i Norge.

Skrevet

5975,- norske blir det for vogna i Sverige. Ikke mye å spare der nei :) Går jo fort noen hundrelapper i drivstoff hvis man bor et stykke unna.

Noen som vet om Odenwalderposen er billig noe sted i Norge? 1177,- norske i Sverige. Barnas Hus hadde den til 1899,-

Skrevet

Ehhh.. siden den svenska kronan har dårlig kurs så vil jeg nok påstå at regnestykket her ovenfor IKKE stemmer.

5199 NORSKE kroner = 4379, 11 SVENSKA KRONER

(valutakalkulator på aftenposten.no)

Får fyllt mye drivstoff for de 800 kr... =)

Hvis du da ikke er av den typen som stopper på grensen og fortoller inn vogna, DA blir det fort dyrere...

Skrevet

Ja, jeg regnet MED fashionbag i tillegg jeg. Glemte visst å skrive det :) Forsto det slik at det var sportsvogn+fashionbag med i 6500,- hos Lilleprinsen.

Skrevet

Teutonia Spirit S3 sportsvogn: nu 5199,- ord 6199,- Tilbudet gjelder til 22.mai eller så langt lageret rekker. NOK 4356,-

Teutonia Spirit S3 fashionbag 1899,- NOK 1591,-

Stelleveske 599,- NOK 501,-

Bilsete som kan festes på understell fr 1499,- NOK 1256,-

Adapter til bilsetet 299,- NOK 250,-

Odenwalder dunpose 115 cm 1399,- NOK 1172,-

tenkte jeg skulle fylle inn hva de norske prisene blir :) sånn at alle får med seg hvor billig det egentlig er:)

Skrevet

Skal love dere at jeg skal over å kjøpe den dunposen :)

Lenge leve svenskepriser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...