Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 27 år som har i 5 år prøvd å bli gravid uten hell... Men, i går viste graviditet testen positivt og det samme gjorde det hos legen i dag... Har dere noe råd og tips til meg, vet ingenting så alt tas imot med takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!! Gratulerer så mye!!!!

Jeg regner med at du spiser folsyre og tran. Ellers er det ikke så mye, vere flink å drikke vann, lytte til kroppen, ikke spise upasuriserte oster og rått kjøtt, spekemat, alkohol, for mange kopper kaffe om dagen. Jeg husker ikke mer. Har gått gravid i 34 uker så alt går av seg selv nå..

Nyt frøet i magen:) Lykke til:)

Skrevet

Tusen takk for det =)

Skrevet

Hei! Gratulerer så masse! Samme skjedde med meg og jeg var 26 år når jeg ble gravid etter 5 år prøving. Nå er jeg 28 år og venter nr 2. Slenger meg på rådet om folat og tran. Ellers, får nok søvn/hvile, vær litt aktiv hver dag, drikk 1,5-2 l vann om dagen, spiser variert og regelmessig for å holde blodsukkeret stabilt, unngå for mye sukker, ta kalsium/magnesium hvis du opplever krampe i bena (spør jordmor om dose), og ellers nyt den herlige og spennende tiden du er i ferd med å gå inn i! Pluss: husk at det er helt normalt å legge på seg 12-15 kg. ;)

Skrevet

Hei! Tusen takk for det, spiser folat, men har ikke begynt med tran, får kjøpe meg en flaske i dag =)

Jeg er for tiden sykemeldt så hvile får jeg nok av og siden jeg har hund må jeg ut og gå hver dag... Klarer ikke helt å glede meg så mye siden jeg er kommet så kort på vei, men jeg krysser fingrene for at det skal gå bra=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...