Gjest Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Her skal det vaskes og ordnes!!! klesvasken er ferdig, og siden det regner ute så måtte trommelen benyttes skal jeg få alle klærne tørre! Urk! jaja, nå er det ned og vaske badet, kjøkkenet og alle gulvene! Siste helga før jeg begynner å jobbe nå, så da får jeg jaggu gjøre litt i dag! Med radioen stående på mpe3 så går vaskejobben unna i en fei! GOD 17.mai til alle sammen! Nyt dagen! (selv om det blir litt stress)
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Gjorde unna det verste i dag, skal vaske over gulvene i kveld når barna har lagt seg. Så det blir nok stryketøydag i dag isteden.
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Gjorde unna det verste i går mente jeg da.. Ønsker også alle en god 17. mai
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Har nettop støvsugd og tørket støv i alle mulige kroker Klesvask & oppvaskmaskin er på, og resten av husvasken tar jeg i kveld når barna har lagt seg =)
Mamsen og lillegutt Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 her skal ingenting gjøres:) vi reiser vekk i dag og blir vekke til søndag. Skal rydde sånn at det ser bra ut å komme hjem igjen,men ingen storrengjøring....
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Skal bare vaske gulver og stryke bunadskjorter og flagg. Pluss at jeg vi må handle inn til 2 bursdag selskaper og bake i kveld.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Jepp, vi har vaskedag på torsdag og fredag, siden huset er stort(330 kvm) Må fordele litt ellers blir man aldri ferdig..Og jeg var ferdig med alt kl 08.30 idag tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå