Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 min mann tjener ganske mye:) eg har kanskje 4000 i inntekt pr mnd...har så lyst å betale 50 prosent av alle utgifter,men det går jo ikke...er ofte blakk,men får meg ikke til å spørre om penger;( er vel for stolt av meg...vet det er helt fjernt å tenke slik, men klarer bare ikke..noen som har det på samme måte? hemmeværende og mannen tjener det meste? noen som føler det på samme måte? min mann er ikke gjerrig eller noe slikt:) bare eg som strever litt her:)
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Jeg er hjemmeværende mens samboeren min jobber fullt. Jeg får inn ca 6000 kr pr måned, mens han får utbetalt mellom 17.000 og 19.000 pr måned. Da ville det vært blodig urettferdig om vi skulle dele 50/50 på alle utgifter. Så her gjør vi det sånn at jeg betaler for maten, mens han betaler for alt annet. En grei ordning som fungerer så lenge jeg ikke har høyere inntekt.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 det er bare så rart å ikke ha ordenlig inntekt,har alltid kart meg selv...rart å måtte "leve på" mannen....
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 jeg tjener ingenting jeg, bare går hjemme og er gravid.. prøvde hardt å lenge å få meg en jobb, men siden jeg er under 18 og er gravid så er det ikke lett.. har for øyeblikket gitt opp nå da.. skal hjelpe mamma og pappa og pusse opp i sommer.. drive å male litt og sånn så tjener litt der.. hehe.. men samboeren minn får utbetalt 21000 i mnd til vanlig, men etter at jeg ble gravid så har han jobbet masse overtid og tjener 25-26000 utbetalt i mnd.. og han vil at jeg skal gå hjemme å bare slappe av og ha middagen på bordet.. jeg syns jo at dette forsåvidt er greit, men er kjipt å ikke kunne bidra med noenting da..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Hei. Hadde det litt slik før. Jeg hadde bare en 50 prosent stilling. Men så tok jeg meg en ekstra-jobb fordi jeg fikk dårlig samvittighet fordi han måtte betale hele lånet da, og jeg bidro bare med mat og noen regninger. Nå jobber jeg fult og synes det er digg å ha litt ekstra penger til seg selv og til å kunne dele utgiftene;) Min samboer er heller ikke gjerrig, men er så mye flinkere enn meg å spare.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 godt at noen forstår:) får ikke barnehage plass og studerer men for lite til å få stipend...lurer på å være dagmamma eller noe:) gleder meg til engangstønaden kommer:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 synes det er tåpelig med sånne late drittkjerringer som ikke gidder p gjøre anna enn å gå hjemme. Leve på mannen sin...stakkars mann! få ungen i barnehagen og kom dere ut i jobb! ungen har bare godt av å lære å bli sosial og ikke en bortskjemt mammadalt drittunge! blir så kvaaalm av sånne som dere! fordømte sytemegger
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 hormoner ja:) vi fikk ikke barnehage plass:) og eg studerer innimellom å passe ungene...det er faktisk ganske travelt...er en hjemme med ungene kan en faktisk gå i åpen barnehage og andre tilltak,eller være dagmamma,og foreldre kan selv bestemme om ungene blir bortskjemt,barnehage eller ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå