Berta_78 Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 DER er jeg over i min 29. uke og melder offisiell overgang til 3.trimester :-) Føles veldig bra! Trives dere her?
Santi og gjengen Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Jeg og ! Whuhuu! Andre trimester varte og rakk i det uendelige! Synes det går greit nå som sommeren ligger foran oss med sol og (kanskje) mindre stress og mer kos! Lykke til videre til deg og! Nå telles hver eneste dag som går.:-)
rikedaspike Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Velkommen hit! Trives her ja! Kjempegøy å lese fødselshistorier også... selv har jeg 8 uker igjen til termin! :-)
hugolina med henrik 1 år Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 velkommen inn,jeg har også akkurat kommet hit, på onsdag. Har termin 7 august.
Berta_78 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 Takk jenter! Litt rart å være ny, plutselig vet jeg ingenting om det de andre lurer på ;-) Har termin 10. - er jeg en dag for tidlig ute...? Ja, ja :-) Kuult og litt skummelt med fødehistorier. Ha en god 17.mai-helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå