nussie Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Vi har bedt hele familien på begge sider på grilling i morra:) Må nok spise maten inne,da det er meldt ganske kaldt.(veldig synd,for hadde i utgangspunktet tenkt å dekke lang bord i hagen,som hadde vært så koselig..)men det blir kos forde.også blir det kaker etterpå)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Siden æ bor helt oppi nord å d blåse småjævla å hagle idag så e d ikke akkurat aktuellt me nån grilling :-P Men vi ska ha deili koldtbord me hele familien :-)) Blir kjæmpe koseli!!
marien - FØDEKLAR! Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Her i Trøndelag står det sodd på menyen.
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 her i fredrikstad står det grilling på menyen med masse godt tilbehør.
Jelly Belly Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Grilling hos foreldrene mine med naboene der! Litt usikker på hva jeg har tenkt å grille, men lurer litt på grillspyd.. Eller kylling!!! UUu.. Eller biff!! Og kanskje en flintstek på siden..? Hehe.. Matvrak? neidaaa... På siden skal jeg ha ris og en eller annen form for saus, samt grillete paprikaer med mais og løk oppi!! Hmm.. Håper pappa skal lage sin hjemmelagde potetsalat i tillegg! Ingen fare for at jeg sulter hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå