Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 jeg har tatt en forte som jeg hadde liggende her mot ryggsmerter :\ ville egentlig ikke siden jeg ammer, men har så vondt at jeg griner og lege time er umulig og få... hvor lenge må jeg vente med og amme etter og ha spist det???????????????????????????????????????????????????????
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Du kan ta inntil 8 paralgin forte i døgnet selv om du ammer. Du trenger ikke vente med å amme. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Bare hyggelig. Fikk den beskjed fra fastlegen min da jeg måtte ta paralgin forte for sterke smerter i armen.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 uff ja er ikke noe godt dette her, når jeg i tillegg må bære rundt på 6 kg hele dagen... så syns litt synd på meg selv:p
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 det eneste med de pillene er dersom du reagerer på de,blir sinnsykt trøtt av de..klarer ikke og holde meg våken.litt upraktisk med en liten en i hus..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 sant, men nå har bf fri så da får han t5a shnuppa litt i dag..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Jeg fikk også akutte ryggsmerter da datteren min var 9 mnd gammel. Det var helt forferdelig å måtte bære henne når jeg ikke klarte å stå oppreist selv engang. Jeg er enslig og hadde ingen til å hjelpe meg. Jeg ringte derfor til kiropraktor og fikk time samme dag (måtte ta med datteren til kiropraktoren, men det gikk fint).Det hjalp allerede etter 1 behandling og etter 4 behandlinger ble ryggen helt fin. Så der slapp jeg å ta smertestillende (jeg liker ikke å ta noe tabletter i det hele tatt og det henger igjen etter å ha en far som er tablettmisbruker) Kanskje du kunne prøve noen timer hos kiropraktoren??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå