Gå til innhold

Noen som kjenner til Rikshospitalet og overtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin om 4 dager og er nå forberedt på at det kan bli overtid på meg. Vet noen hvilket syn og prosedyrer Riksen har på overtid?

Noen sykehus er skeptisk til å la det går mer enn en uke over termin, mens andre går over 2 uker over termin.

Noen som har noen erfaringer på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foedte paa overtid paa Riksen forrige gang, ble satt i gang 7 dager over, grunnet planlagt setefoedsel. Foedte 1,5 doegn etter foerste pille.

Vet ikke om det betyr at de lar oss gaa godt over (siden de lot meg gaa litt mer enn en uke med setebarn, som man jo vil ha raskt ut) eller om man skal tolke det til at de setter i gang raskt, litt over en uke over termin (som jo er et stykke fra overtid).

Man er jo ikke overtidig foer 14 dager over termin faktisk, og de som lar deg gaa lenge, lar deg jo gaa 1 uke og gjerne noen dager over det ogsaa.

Jeg mener aa huske at man ikke likte overtid paa Riksen, men er ikke helt skraasikker nei. Jeg skal IKKE paa noe overtid (altsaa mer enn 14 dager etter termin) denne gangen i hvert fall, fordi det nesten er 14 dager mellom menstermin og ULtermin (hvor menstermin er foerst)

Lykke til, haaper du ikke har lang ventetid igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...