C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Skal ha en gutt i slutten av august og lurer på hvilken størrelse jeg skal kjøpe i Reima vinterdress til han? 74 blir kanskje altfor stort? Bedre med 68? Tips??????
lykketreff:-) Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Må ungene som blir født i august i år ha vinterdress? ? Det har jeg overhodet ikke tenkt på... Skal de ikke bare ligge i vogna, da? Med ull fra innerst til ytterst?
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Vet igrunn ikke jeg. Var noen som nevnte det og jeg hadde ikke tenkt på det før da jeg heller. Vet igrunn ikke om det er noen vits. Men tenkte inn og ut fra bil og slikt kanskje?
lykketreff:-) Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Ja, kanskje det.. Men det blir vel litt mye å kjøpe en dress for de få minuttene? Spørs såklart hvor du bor. I Tromsø trenger alle vinterdress, liksom ;-) Her på østlandet vet man jo aldri. Tenker jeg ikke kjøper dress på forhånd, iallefall.
MintCondition Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Med mindre du har tenkt at poden skal ut og hejre i snøen til vinteren så hadde jeg droppet dress jeg altså...de ligger da lunt og godt i vogna når de er 4 mnd..
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2008 Takk, takk....da dropper jeg det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå