Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Hei! Jeg ser at det blir mer og mer vanlig å sende ut takkekort for barselgaver til den lille. Gjør alle dette? Forventer alle at man skal få et personlig takkekort for en gave? Synes det er en fin ide, men man skal jo sende ut takkekort etter dåpen også... Det blir jo fort mange kort å sende ut!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Hvis du ser lenger ned på siden vil du finne en tråd med akkuratt samme tema
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Jeg gjorde ikke det..jeg takket pent når jeg fikk gaven, det må da holde. Jeg føler det er unødvendig å bruke penger på, i alle fall for oss som ikke har så god økonomi. Som du sier, det skal jo ut nye kort til dåpen.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Lagde ferdig takkekort da jeg gikk gravid,så da mini kom til verden var det bare og sette inn bilde og skrive i de. syns det er en fin måte og takke for seg på :=)
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Vi sendte takkekort for barselgavene men ikke for dåpsgavene. Men reagerer ikke om jeg ikke får kort fra de jeg gir til. Så for vår del var det en måte å få overbrakt en takk til alle som ga gave, samt å få vist frem gullet vårt. Til dåpen fikk vi kun gaver fra nærmeste familie, disse var også invitert i dåpen så dem fikk vi takket der.
Mammaen til Turid Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 jeg har gjort det.. synes det var så koseligt.. =) og det er det flere som har sagt også.. lagde dem selv, bare limte et papirkort på baksida av bildet (litt "uformelle" bilder..) og skreiv bare "takk for oppmerksomheten i anledning min fødsel" og navnet til vesla.. og joda, vi skal ha dåp og da skal det sendes ut nye kort, men det ikke de samme som gir til fødselen som kommer til å gi til dåpen, så da synes jeg det var greit å gi takkekort nå også.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå