lengter daler ned i skjul... Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 gutten min er 10 mnd på mandag. Begynner dere ved 10 mnd eller venter dere til 1 år? vanlig youghurt eller en med mindre sukker i?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Du kan fint begynne med yoghurt fra 6 mnd. Kanskje naturell med bær som du kan bruke stavmikser på?
velsignet med to Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Jeg var hos hs i går, hun sa at man kan begynne i det småe med yoghurt og andre meieriprodukter ved 10.mnd alder, og øke gradvis.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Svar fra "når skjer det" på gullsmokken: Andre kumelkprodukter som yougurt eller Biola tåles godt av barnet, det kan gjerne gis noen teskjeer som smaksprøve fra et halvt års alder. Hos noen kan det ha bra virkning ved hard avføring, det virker også bra på tarmen hvis barnet har diarre. Men fruktyougurt inneholder mye sukker, så man trenger ikke overdrive bruken av dette.
mamman til to gutter Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Anbefalingen fra det offentlige er 10mnd, så jeg synes det er veldig rart de på gullsmokken anbefaler fra 6mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå