Tinamor22 Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 hei. jeg er nå 21 uker på vei, og melkeproduksjonen startet for 2 uker siden, og puppene bare vokser og vokser, så tenkte det at det er vell mye smartere og kjøpe ammebh med innlegg enn vanlige bh. hva sier dere? og får man tak i dette i vanlig kles butikker eller må man på "sånne dyre" undertøys butikker?
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 De har de fleste størrelser på butikker som lindex,kappahl og H&M. :)
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Jeg fikk tips om å vente med å kjøpe amme bh'er til etter fødselen.. Siden puppene vokser enda mer enn vi tror Kjøpte ny, vanlig bh i går - måtte opp masse størrelser og kjærsten lo av gigant bh jeg dro opp av posen - jaja!
Christyc Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Du får ammebh til ca 100 på spar kjøp,kanskje ikke helt topp kvalitet men veldig greie når puppene vokser seg større og større for hver uke :-) Kjipt å kjøpe dyre hele tiden også...
Herkules Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Kan få på lindex og cubus i alle fall. Det er riktig at de vokser enda mer etter fødselen, men de går gjerne ned litt igjen så om du kjøper en nå så passer den sikkert senere. Det er anbefalt å kjøpe ammebh uten spiler Jeg bodde i mine triumph ammebh
elin og gutta;) Skrevet 17. mai 2008 #7 Skrevet 17. mai 2008 de har på vanlige butikker, men ikke så veldig mye å velge i.... hvite og svarte, og de ser utrolig kjedelige ut..... men de er behagelige og funksjonelle da. på dyrere butikker har de ofte noen flere farger og litt finere, men nesten 1000 kroner for en bh er jeg prinsippielt imot..... kjøp en romslig en da!!!!
lille spira Skrevet 17. mai 2008 #8 Skrevet 17. mai 2008 Syns det er utrooooolig dårlig utvalg på str her i byen. I allefall på H&M. Spurte om større cupstr enn D, men det tok de ikke inn. Da jeg spurte om de i allefal hadde det i ammebh så kunne damen fortelle meg at de tok ikke enn større enn D der heller.. Herregud! Vil tippe jeg er en E eller F nå.. Begynte på DD.. Heldigvis har mamma større pupper enn meg, så jeg låner noen litt større av henne frem til jeg finner noe som passer på butikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå