Gå til innhold

Jeg vil ha oftere sex, men ikke han!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi har en sønn på 6 mndr nå, så jeg er jo helt tilbake til normalen og ikke har vi noen våken netter og ingen skriking så vi er ikke slitne av å være foreldre.

Men, vi har sex kansje en gang i mnd, noe jeg synes er alt for lite.

Vi har denne diskusjonen om hvorfor ganske ofte og da synes min samboer at jeg maser om sex.

Jeg har ofte lyst på sex (skulle helst hatt det annenhver dag), jeg prøver å ta intinativ til oral sex og sier ofte at jeg synes han er sexy og tiltrekkende,sender han sexye mld, stryker på han, prøver å kysse han osv. Men han sliter med ledd smerter, som kommer i perioder der han er stresset. Han har en vanlig 0800-1600 jobb, jobber aldri overtid så jeg vet ikke hva han er stresset over. HAn sier han ikke har det bra med seg selv, (går på selvfølelsen hans). Vekt, eksem og vondt i leddene.

Han sier at for han er ikke sex like viktig for han som meg, men at nærhet og trygghet i forholdet er det viktigdte for han og at vi har det bra. Er jo til dels enig, ;MEN sex er jo like viktig for at ett forhold skal fungere mener jeg.

Jeg føler meg fryktelig ensom, og lite attraktiv for han. Dersom jeg feks går naken hjemme, ser han bare helt vanlig på meg og bryr seg ikke noe om det. Han sier at han ikke orker å ha sex da han er så sliten ofte, jeg har nå tatt hensyn til han og ikke presset han men vi har kun hatt sex når han vil det siste året. Men nå begynner jeg å bli frustrert her.

Er dette vanlig hos menn, er det jeg som er kravstor, egoistisk el urasjonell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje det at eg er en mann, men vil bare si at jeg har det likt som deg.

Mannen min vil heller ikkje ha sex så ofte som jeg vil, og jeg føler meg derfor lite tiltrekkende. Det er ikkje gøy i det hele tatt, også vil jeg heller ikke tvinge han til å ha sex med meg.

Han har slike jente unnskyldninger som at han har vondt i hodet og er trøtt.

Har prøvd å la vera å mase på han, men kor lenge skal det gå før han også vil ha sex?

Så dere andre menn? Er dette normalt?

Skrevet

Hei.

Jeg trodde det pleide å være omvendt, har kompiser som klager på dama si.

Jeg bare skjønner det ikke, så hadde vært fint med en manns syns punkter på dette.

Her hjemme skjer det ihvertfall ingen ting.

Skrevet

Hei

Vanskelig å vite hvordan det har vært tidligere. Eventuelt før dere fikk barn. Fleste menn er jo ganske forutsigbar og ved forandring av hvordan han ellers har vært, bør jo gi en indikasjon på hva som skjer.

Det er vel også et kjent fenomen at også menn kan ha up`s and down`s, som kvinner, så jeg ville i alle fall gitt han en sjanse til å komme tilbake...

Men jeg synes det ikke er til å unngå å nevne at menn kan også få tilfredsstilt sine behov andre steder også, og da vil vel det vel være lite sex å få hjemme, men dette er bare en antagelse. Det kommer vel på hvordan forholdet ellers oppleves og er.

Skrevet

Hei og takk for svar.

Vi har tidligere hatt ett godt og bra sex liv, vi har også ett fint forhold der vi snakker åpent og ofte om ting. Krangler lite.

Men jeg har vell og godtatt for mye til tider og tatt masse hensyn til han og satt meg selv og mine behov til side.

Nå skal det da sies at vi har hatt mye mentalt stress, med en turbulent graviditet og lille gutt hadde en tøff start. Men nå går alt helt supert og hverdagen er normal, mannen min er mye hjemme og er flink til å dele på alt vi gjør med junior.

Han er jo verdens snilleste mann og jeg prøver å være forståelses full, han sier at jeg er alt han vil ha, men pga smertene klarer han ikke å tenke på sex i perioder. Han synes det er vondt å vite at jeg føler det slik, men gjør ikke noe med det.

Tiden får vell vise hva som skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...